Ik wil zo graag een canvas laten afdrukken voor vaderdag. En dan deze foto in zwart wit met het blauw gestreepte truitje van onze zoon alleen als focus in kleur. Het lukt me niet! Ben al anderhalf uur bezig. Kan iemand dit misschien voor mij doen?
ja! Heb net een mailtje van iemand gekregen die het wil proberen, maar dit is wat ik bedoel! Hoe doe je dat nou?....
Hij is wel erg donker hoor. kan je niet nog een foto maken met wat meer licht. sorry... ben een zeikerd!
dubbele laag aangemaakt.. de bovenste zwart wit gemaakt vervolgens een gummetje gepakt de onderste laag selecteren en dan gumme wat je kleur wilt. je zou ook eventueel het handdoekje beetje weg kunnen werken.. of degene die je gaat helpen oh ja en een grote foto opsturen anders wordt het hem niet
ja dat wil ik ook graag, misschien de achterkant wit en de foto wat oplichten. Maar jee, dat oplichten lukt me nog wel, maar de achterkant wit niet en het truitje ook niet............... jullie? Ik heb de foto natuurlijk ook nog wat groter
helemaal wit zou ik niet doen want dan lijkt het behoorlijk geplakt.. je mag het orgineel wel sturen hoor wil wel even kijken wat ik kan doen. met dodge en burn kom je een heel eind..
Foto wat opgelicht en kleuren ietsje helderder Bekijk bijlage 249348 Persoonlijk zou ik geen gekke taferelen uithalen met de foto uitvagen of bijv de achtergrond wit maken oid; met het witte laken erbij blijft er dan nog weinig van het totaalbeeld over. p.s. ik heb het krasje naast zn oog ook meteen even weggehaald
ah schattig he. ja dat bedoel ik heb alleen net aan mrs nuke de grote foto gestuurd. Is het leuk dan om het bovenste deel van de achtergrond wat beige/grijs te maken of zou dat er niet beter op worden? Iets helderder is wel beter zeg!
Wauw wat is dat leuk geworden zeg!!!!! mooi kindje ook Denk dat ik als Uk er is maar hier ga aankloppen voor dat soort dingen