Mijn mannetje weet het wel. Ik ben hier ook niet heel vaak te vinden. Vind het af en toe leuk en handig, maar ik ben zelf ook zo nuchter. Ik zie allemaal wel hoe het loopt. Het is ook pas de 1e ronde, dus misschien daarom. Maar die ovulatietesten, temperaturen, overal rekening meehouden en verplicht klussen zie ik niet zitten. Wij klussen wanneer wij daar zin in hebben en op de manier zoals wij dat lekker vinden. En aangezien we er allebei van houden, komt het vast wel goed Ik denk dat ik er anders over zou denken als we al geruime tijd bezig waren, want we willen wel heel graag een kindje en ik denk natuurlijk ook aan niets anders...
Hier ook hoor, maar hij vindt het wel goed. Tijdens de vorige zwangerschap hebben we ook veel gehad aan de antwoorden van de deskundigen hier, dat vond hij toen ook wel heel fijn. Pendelen gelooft hij helemaal niet in ! En druk maken over het wel of niet zwanger worden ? "Wel nee, dat lukt ons gewoon weer zonder veel moeite !" Ook wel makkelijk hoor, als je zo onbezorgd kunt zijn ! Groetjes, Nikki F
Mijn man heeft het vanaf het begin af aan al heel interessant gevonden hier! Ook het zwanger worden zelf, elke dag vragen: En is je ovutest al duidelijker? Hoe is je temp vandaag? Voel je al wat? Wanneer ga je testen? etc. etc. Wat dat betreft is hij bijna net zo erg als ik Maar zoals ik hier lees zal hij wel een uitzondering zijn
Mijn man vindt t alleen maar mooi. Ik bespreek ook de meeste dingen met hem. Dus als ik iets zeg over 1 van de dames van het clubbie, dan weet ie precies over wie ik t heb Voor ons is het heel normaal, we zitten allebei op meerdere fora.
Whow Kristel dat lijkt me super. Mijn man weet van deze site en vindt het leuk voor mij maar zegt dan ook wel weer vaak, je zit elke dag op die site,is dat wel goed voor je, ben je er dan niet teveel mee bezig.Hij bedoeld dat natuurlijk goed en laat me dan ook verder mijn gang gaan hoor.
Mijn man is ook heel nuchter. Eigenlijk baal ik daar wel een beetje van. Hij laat zo weinig zien. Als je begrijpt wat ik bedoel. Niet vragen hoe het met mijn ovu testen is. Niet vragen wanneer ik weer ongi wordt. Het is net alsof het hem niets doet! Nou weet ik ook wel na 12 jaar samen, dat hij niet zo is, maar ik zou het zo leuk vinden als hij gewoon iets meer aandacht zou hebben. Deze site vindt hij trouwens maar onzin, het komt vanzelf zegt hij dan! Hij moest eens weten hoeveel steun ik hier aan heb!
Mijn vriend is nog erger dan dat ik ben elke dag uit het werk begint die weer: hoe is het nou, zijn er al veranderingen?, is het slim om te klussen straks? hihi lief he
nou, ik zit hier net een dag op, maar durf het eigenlijk nog niet eens tegen mijn vriend te vertellen. We gaan nu voor de 6e ronde en hij wordt al net zo ongeduldig als ik dat het al zo "lang" duurt. maar deze site? Nee dat zal hij denk ik niet begrijpen. Ik vind het wel heel prettig om mijn gedachtes nu met anderen te kunnen delen! (thanx alvast)
Mijn vriend kwam juist met deze site toen we besloten te stoppen met de pil. Hij zei ja hier kan je alles vragen enz. Dus mijn vriend leest af en toe weleens mee.
ik heb toevallig een vriendschap gesloten met 1 van de meiden die ik hier heb ontmoet en als mijn telefoon dan piept zegt ie (wel met een knipoog hoor) Zit je nou alweer/nog steeds met dat vrouwtje te smsen hahahaha Vind het fijn hier, kan mn verhaal kwijt en heb een hoop antwoorden op mn vragen gevonden. Al is mijn mannetje er op een hele andere manier mee bezig dan ik, toch vind hij het voor mij fijn dat ik hier mn ding kan doen
haha mijn vriend is ook erg blij met deze site.. is ook erg nuchter.. hij kijkt weleens mee en dan moet hij wel eens lachen erom wat wij vrouwen allemaal bespreekbaar maken is denk ik wel man eigen.. zij weten natuurlijk niet hoe het voelt...
maar zowiezo bespreken vrouwen meer met elkaar. Er is toen een onderzoek geweest dat mannelijke collega`s die al jaren met elkaar werken echt helemaal niets van elkaar weten...terwijl vrouwen bij wijze van bij het kopieeer apparaat van alles met elkaar delen....
dat zal wel weer vrouw eigen zijn.. we zijn gevoelige wezens he.. zou ook wat zijn als mannen onder elkaar het over zulke dingen zouden hebben zoals wij vrouwen doen.. haha
hahahaha ja pcies...zou best wel eens willen dat wij in het brein van eenman kunnen en andersom...mss hebben we dan wat meer begrip voor elkaar
Willen we eigenlijk wel weten wat ze allemaal denken Heb mijn vriend het trouwens gisteren wel verteld en hij vond het wel heel erg leuk voor mij dat ik zo mijn verhaal hier kwijt kan. Reageerde inderdaad wel zo van dat vrouwen maar vreemde wezens zijn
mijn vriend vindt het forum wel leuk, hij zegt ook vrij regelmatig als hij iets wil weten of ik het niet hier kan vragen, omdat je hier altijd snel antwoord hebt. verder ontlast het hem van gepraat over baby's
Mijn kereltje weet ook niet dat ik hier rondhang. Hij zou het ook niet snappen en alleen maar het gevoel krijgen of ik er overdreven veel vaart achter wil zetten (kan wel kloppen haha). Heeft hij wel eens gezegd toen ik weer over een kleintje begon...
mijn mannetje weet het ook dat ik hier op zit maar ik weet eigenlijk niet wat hij daar van vind, heeft hij niet gezegt. XXX Gusam