Ik heb het idee dat ik wel weet welke jurk het is, maar ik kan hem ook niet vinden, dus misschien klopt mijn verbeelding erbij wel helemaal niet In mijn gedachten is het een jurk die Angelina Jolie droeg toen ze zwanger was..? Zou dat kunnen? (Ik kan m overigens niet vinden, dus mijn gedachte zal wel niet kloppen )
volgens mij bedoel je een jurk van valentino of oscar de la rente. heb hem op 1 van deze websites ooit gezien.
Die staat er al twee keer volgens mij... Ik weet ook welke je bedoelt, maar heb geen idee meer wie hem aanhad! Ik ga hard verzinnen voor je!
Ik eis dat iemand een foto van die jurk neerzet zodra ze het gevonden hebben! Ik heb dan ergens in een grot van mijn geheugen een zeeeer vaag plaatje van die jurk maar ook zo vaag! Nu ben ik zo benieuwd welke ze nu bedoelde.. dus als jullie het opeens weten... post it!
deze heb je ook van valentino, en dan is het een ivoor jurk, met champagne strik op de achterkant 1 grote en 2 kleinere daaronder. de rok heeft ook meer volume dan, maar ziet er ongeveer zo uit.
Als ik de goede jurk voor me heb is het een satijnen gladde lange jurk met net onder de borsten een donkerbruin lint waar aan de achterkant een strik in zit.. (even heel simpel gezegd) Dus totaal anders dan de foto's die tot nu toe voorbij gekomen zijn. Kan dat kloppen? Zoniet, dan zie ik dus iets heel anders voor me en heb ik helemaal geen flauw idee over welke jurk het gaat
dat klinkt echt als die jurk van valentino, oftewel mister tie ribbon, irritant dat ik die foto niet meer kan vinden. ik geloof dat zo'n doorbraak actrice de jurk aan had. vorig jaar tijdens de grammy's?
ok, we hebben: -lang -cremekleurig -strapless -strik op achterkant, chocoladebruin -bekende actrice -'prinsessenjurk' resten ons de volgende vragen: -strik hoog of laag? -strik groot of bescheiden klein? -Op voorkant ook iets van chocoladebruin, of alleen op de achterkant? -prinsessenjurk a la bonbon of prinsessenjurk a la slank/smal? -kwam er Anne Hathaway in voor? we komen er wel... ohja, wat krijgt degene die 'm vindt?
Ik word er staaaaaaaaapelgek van, heb vandaag en gisteren gezocht en vind gewoon niet wat ik in gedachten heb!
ja, ik kan het ook niet uitstaan, ook al heb ik niks met de 'celebrities' en hun jurken. Ik wil gewoon per se weten welke jurk bedoeld wordt! Net als 'n naam waar je niet op kunt komen maar die op het puntje van je tong ligt... daar kan ik echt wakker van liggen! (neuroot..)
Neenee, super herkenbaar gewoon! Zo wist ik vorige week ineens niet meer hoe de 2e film uit de Pirates reeks heette. En ik ben een echte Johnny Depp liefhebber... Wat toen bij m'n vader, hij heeft de film zelf niet en kon er ook niet opkomen, oooooooh wat waren we gefrustreerd! Ben toen ik thuis kwam meteen naar de dvd kast gerend. (om me daarna superstom te voelen dat ik daar niet opkwam...)
pas op Lucia, anders moet ik straks op zoek naar een jurk EN een naam van een film! Ik vind dat TS ons nog een hint moet geven.