Onze meid heeft hele mooie ijsblauwe ogen. En wij hopen dat ze zo blijven. Wie had ook een baby met blauwe ogen die uiteindelijk toch een andere kleur had?
mijn zoon heeft ook van de prachtige blauwe ogen en we hopen ook dat ze zo blijven maarrr.. ze zeggen dat zolang er een blauwige gloed in het oogwit zit de kleur nog kan veranderen.
Charlotte had bij de geboorte heel donkerblauwe ogen, ze zijn langzaamaan lichter geworden en nu zijn ze heel mooi felblauw! Echt stralende kijkertjes....ik hoop dat het zo blijft!
Yelena heeft nog steeds een donkerblauwe rand en van binnen zijn ze bruin. Ook allebei verschillend. Het is maar net hoe je erin kijkt. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/15686-albums894-picture3753.html Hier lijken ze weer groenig.
Noor heeft prachtige blauwe kijkers. Niks mis mee. Maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze mama's groene ogen zou krijgen.
Roos heeft ook ontzettend mooie blauwe oogjes met een donkerblauw randje en het binnenste is ijs blauw...hopelijk blijft het zo!!!
Ik geloof dat het met zes maanden niet meer erg veranderd. Mijn meisje had donkerblauwe ogen de eerste maanden na de geboorte maar nu met 7 maanden heeft ze prachtig grote sprankelende bruine ogen (met hele lange wimpers) met in sommig licht nog een blauwe gloed erin. Ik persoonlijk houd meer van donkere ogen dus mama is blij!
volgens mij krijgt Eefje mijn vaders ogen.. zou dat kunnen? hij heeft mooie staalblauwe ogen, vind ik wel mooi bij Eefjes donkerrode haartjes..
mijn neefje had ook kei blauwe ogen en zijn nu hartstikke bruin.. t kan veranderen tot n aantal maanden volgens mij ..
Van blauw naar bruin Normaal wordt elke baby geboren met blauwe ogen. Na maximum drie jaar heeft het oog zijn definitieve kleur bereikt. Even googlen en je weet het
Op zich zou ik het wel jammer vinden maar niet het einde van de wereld als ze maar gezond is en blijft dat staat boven alles.
Thijs had prachtige blauwe ogen bij de geboorte. Zijn ogen veranderen nog steeds van kleur. Vanochtend nog maar eens goed gekeken, maar de kleur is moeilijk te omschrijven. Het lijkt nu grijs met groen/bruine vlekjes. Mijn man heeft grijs/groene ogen en zelf heb ik groen/bruine ogen. We wachten maar af.
mijn oudste dochter had blauw, en na 7 dagen waren ze bruin... met een beetje groenige gloed....heel apart heel mooi. mijn jongste had staalblauw, en nu zijn ze veranderd naar groen grijzig met hele lichtbruine spikkeltjes.....en ik vind ze prachtig!!
Mijn dochter had toen ze geboren was heel donkere ogen. Ik dacht die worden bruin ook omdat haar vader Antilliaans is... Maar nu zijn ze blauw/grijs en neigen nu naar groen! (ik heb groene ogen! En stiekem hoop ik dat ze groen worden, maar met blauwe ogen is ze ook prachtig!)
Yentle is geworden met héle donkere ogen, bijna zwart. En nu zie je steeds meer bruin erin komen Ze krijgt dus mama's ogen! Ze heeft ook roodbruin haar, net als mama, dus ik vind het allemaal wel prima Het staat iig heel mooi
Mijn vriend en ik hebben allebei blauwe ogen dus de kans zit er in dat Ryan's ogen blauw blijven. Maar ach wat maakt het ook uit
jamie's ogen zijn al vanaf dag 1 heel donker bruin, hij heeft nooit blauwe ogen gehad.... en nog steeds hardstikke donkerbruin, bijna geen verschil te zien met zn pupil... heel mooi vind ik zelf, van die grote donkere kijkers...
Altijd al geweten dat ik abnormaal ben. Soms komt het wel voor dat kinderen geboren worden met bruine ogen, zoals bij mij en mijn twee zussen terwijl we toch echt kaukasisch zijn en het vaker voorkomt bij getinte kindjes. Kyra's ogen zijn niet heel erg veel veranderd. Ze zijn nog steeds staalblauw maar met een bruine streep in haar rechteroog. Heeft ze toch nog iets van mij!
Ik had vroeger ook blauwe ogen maar nu groen. Mijn vriend heeft nog steeds blauwe ogen (nee niet van het slaan) en mijn zoontje ook. dus ben ook benieuwd of het bij hem blijft.