Kleur ogen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal29, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Onze meid heeft hele mooie ijsblauwe ogen. En wij hopen dat ze zo blijven. Wie had ook een baby met blauwe ogen die uiteindelijk toch een andere kleur had?

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mijn zoon heeft ook van de prachtige blauwe ogen en we hopen ook dat ze zo blijven maarrr..

ze zeggen dat zolang er een blauwige gloed in het oogwit zit de kleur nog kan veranderen.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Charlotte had bij de geboorte heel donkerblauwe ogen, ze zijn langzaamaan lichter geworden en nu zijn ze heel mooi felblauw! Echt stralende kijkertjes....ik hoop dat het zo blijft!

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn zoon heeft ook van die mooie blauwe ogen, hoop ook dat ze zo blijven.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor heeft prachtige blauwe kijkers. Niks mis mee. Maar ik zou het ook wel leuk vinden als ze mama's groene ogen zou krijgen.

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Roos heeft ook ontzettend mooie blauwe oogjes met een donkerblauw randje en het binnenste is ijs blauw...hopelijk blijft het zo!!!

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik geloof dat het met zes maanden niet meer erg veranderd. Mijn meisje had donkerblauwe ogen de eerste maanden na de geboorte maar nu met 7 maanden heeft ze prachtig grote sprankelende bruine ogen (met hele lange wimpers) met in sommig licht nog een blauwe gloed erin. Ik persoonlijk houd meer van donkere ogen dus mama is blij! :D

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    volgens mij krijgt Eefje mijn vaders ogen.. zou dat kunnen? hij heeft mooie staalblauwe ogen, vind ik wel mooi bij Eefjes donkerrode haartjes..

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mijn neefje had ook kei blauwe ogen en zijn nu hartstikke bruin.. t kan veranderen tot n aantal maanden volgens mij ..

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Van blauw naar bruin

Normaal wordt elke baby geboren met blauwe ogen. Na maximum drie jaar heeft het oog zijn definitieve kleur bereikt.

Even googlen en je weet het :D

12. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Op zich zou ik het wel jammer vinden maar niet het einde van de wereld als ze maar gezond is en blijft dat staat boven alles.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs had prachtige blauwe ogen bij de geboorte. Zijn ogen veranderen nog steeds van kleur. Vanochtend nog maar eens goed gekeken, maar de kleur is moeilijk te omschrijven. Het lijkt nu grijs met groen/bruine vlekjes. Mijn man heeft grijs/groene ogen en zelf heb ik groen/bruine ogen. We wachten maar af.

14. mijn oudste dochter had blauw, en na 7 dagen waren ze bruin...
    met een beetje groenige gloed....heel apart heel mooi.

mijn jongste had staalblauw, en nu zijn ze veranderd naar groen grijzig met hele lichtbruine spikkeltjes.....en ik vind ze prachtig!!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter had toen ze geboren was heel donkere ogen. Ik dacht die worden bruin ook omdat haar vader Antilliaans is...
    Maar nu zijn ze blauw/grijs en neigen nu naar groen! (ik heb groene ogen! En stiekem hoop ik dat ze groen worden, maar met blauwe ogen is ze ook prachtig!)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Yentle is geworden met héle donkere ogen, bijna zwart. En nu zie je steeds meer bruin erin komen :)
    Ze krijgt dus mama's ogen!
    Ze heeft ook roodbruin haar, net als mama, dus ik vind het allemaal wel prima ;) Het staat iig heel mooi :D

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn vriend en ik hebben allebei blauwe ogen dus de kans zit er in dat Ryan's ogen blauw blijven. Maar ach wat maakt het ook uit :)

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    jamie's ogen zijn al vanaf dag 1 heel donker bruin, hij heeft nooit blauwe ogen gehad....
    en nog steeds hardstikke donkerbruin, bijna geen verschil te zien met zn pupil...:p
    heel mooi vind ik zelf, van die grote donkere kijkers...

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Altijd al geweten dat ik abnormaal ben. ;) Soms komt het wel voor dat kinderen geboren worden met bruine ogen, zoals bij mij en mijn twee zussen terwijl we toch echt kaukasisch zijn en het vaker voorkomt bij getinte kindjes.

Kyra's ogen zijn niet heel erg veel veranderd. Ze zijn nog steeds staalblauw maar met een bruine streep in haar rechteroog. Heeft ze toch nog iets van mij! :)

20. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ik had vroeger ook blauwe ogen maar nu groen. Mijn vriend heeft nog steeds blauwe ogen (nee niet van het slaan) en mijn zoontje ook. dus ben ook benieuwd of het bij hem blijft.

Deel Deze Pagina