De waterlelies krijgen bij mij ook steeds meer de overhand. Normaal ben ik nooit zo'n twijfelkont en weet ik precies wat ik wil, maar dit vond ik toch wel erg moeilijk haha...
Ook door deze opmerking, dat had ik dus ook al een tijd in mijn hoofd. Mijn huis is een beetje oosters dus dit zou er helemaal mooi bijstaan....
Absoluut de lelies!!! Denk dat dat een betere match is met de grijze muur. Vind dat bazaar te erg afsteken denk ik bij de zachte grijze muur. En vind de lelies gewoon erg mooi!!! Echt mijn smaak ook... helaas zit ik met een man die daar anders over denkt! Succes met je keuze!!!
je hebt al veel groen (planten) in je kamer.. dus daarom zou ik niet voor het groene behang met de waterlelies kiezen.. maar voor het rode behang... lijkt me echt super gaaf uitzien
De waterlelies.... Ook omdat je al een keer knalroze muren hebt gehad, dan zijn de waterlelies weer iets heel anders. Gedurfd hoor! Gaaf!
Absoluut met 100% de tweede!! Persoonlijk vind ik de eerste een beetje oubollig overkomen + ontzettend druk. De tweede is ook druk qua kleur, maar de kleuren liggen erg bij elkaar dus dat oogt dan toch net even wat "rustiger". (klinkt tegenstrijdig, maar is het niet )
en wat wordt het? Moet zeggen dat mijn vriend me zou afschieten als ik met zo`n behang aankwam hahahahaha
Ik zeg ook bazaar. En mag ik dan meteen vragen waar je die vandaan hebt? Ik vind m erg gaaf namelijk!