welk maandverband gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb ook altijd always ( zonder vleugels ).

Nog geen vergelijkbare gevonden..

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    o zie dat meer mensen broeierige ervaringen hebben met maandverband....... Ik gebruik ook always en na 2 dagen gaat het bij mij altijd jeuken :( echt verschrikkelijk vind ik dat. Wat kun je hier het beste aan doen?

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zie dat de meeste always gebruiken dan ga ik die maar eens proberen! ik gebruikte voorheen altijd ob tampons maar sinds mijn bevalling vind ik dat niet prettig meer en gebruik ik liever maandverband.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bij mij wisselt het heel erg...
    De ene keer heb ik 'zin' in een tampon en dan gebruik ik OB normal, met inbrenghuls. Vind ik heel handig! Geen vieze vingers ed ;)

En wat maandverband betreft; als een string draag dan heb ik Libresse String maandverband.

Als een normale onderbroek oid draag dan gebruik ik Always Normal met vleugels.

's nachts draag ik altijd Always voor 's nachts.

Zoals jullie zien heb ik dus een volle maandverbandmand op de wc staan ;)

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    kotex good night (voor scachts, overdag tampon....van albert heijn...)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik gebruik libresse maandverband of ob tampons, Always een paar keer geprobeerd maar dat vind ik niks, veel te plastic-achtig en daardoor vind ik het veel sneller broeien en voelt het nog viezer dan ik me al voel hahaha

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    zal ik misschien eens libresse moeten prober en dan?

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    ob's tampons
    en dun mvb mmmmmmmmm ? ik zou niet weten welk merk Libresse of zo?

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik gebruik Etos eigen merk en soms Libresse.
    Vroeger had ik altijd Kotex maar nadat ze hem hadden veranderd vond ik het niks meer maar voor de nacht heb ik nog steeds Kotex.

Always vind ik echt niks daar kan ik niet tegen.

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Maandverband gebruik ik meestal huismerk v AH of Lidl.
    Inlegxjes meestal huismerk van supermarkt of drogist.

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gebruik libresse met vleugels, die rose.. Echt super lekker zit het! Tijdens de warme dagen ook, Always plakt altijd zo vies.. dus voor mij altijd Libresse :)

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb altijd libresse (heb vroeger wel tampns geprobeerd maar het is echt niks voor mij)

13. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Dan zou ik toch eens Kotex proberen. Ik heb het advies gekregen om na de bevalling, als het kraamverband te groot is (voor wat je nog verliest) over te stappen op Kotex Nacht (in het zwarte pak), omdat daar geen plastic in zit en dus niet broeierig is. Ik kan het iedereen aanraden. Ik gebruik nu (als ik geen tampons draag) nog steeds Kotex. Jammer dat ze geen vleugels hebben, maar verder is het prima maandverband.

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik meestal Libresse en dan die groene, met kamille? (of zoiets), zonder zijspannen, vleugels en dat soort onzin.. Bij mij lket het dan altijd weg naar de zijkant zeg maar... Blech! Alway's vind ik echt verschrikkelijk... Dat gaat broeien en jeuken en daar word ik niet vrolijk van... :) 's nachts gebruik ik altijd OB tampons en een inlegkruisje. Met een maandveband lek ik altijd door 's nachts...

Na de bevalling heb ik idd ook de kotex gebruikt, maar dan de gewone dikke, zeg maar... Die zaten het beste, en aangezien ik nog ruim 6 weken gevloeid heb moest het wal comfortabel zitten... :)

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vroeger altijd Always (met vleugels), ik durfde niet zo goed tampons te gebruiken :oops:

Nu tampons (tampax of ob,liefst de laatste) met inbrenghuls.
    Helaas heb ik soms zoveel bloedverlies dat ik een super plus tampon moet gebruiken, en die heb ik nog niet met inbrenghuls gevonden...

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik gebruik altijd tampons. Van de meeste merken maandverband krijg ik uitslag en idd die Always die broeien ook nog....

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel

Heb ik ook meestal last van! Lees hier eigenlijk dat best veel vrouwen hier last van hebben, best appart.. Het wordt toch immers speciaal ontworpen voor vrouwen...
    Ik haal hier meestal alles van de Lidl. Tampons ook wel van OB, net in welke winkel ik ben...

18. Saaya

Saaya Niet meer actief

Daar heb ik dan weer geen last van bij Always :)

19. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Ik gebruik (te) altijd Da-huismerk maandverband, met vleugels, ik gebruik meerdere groottes, voor het begin van menstruatie, voor 's nachts weer andere enz. Ik merk dat in veel maandverband een soort 'plastic 'laagje zit, wat gaat jeuken en broeien, en dat heb ik hier geen last, en het scheelt in de kosten 8)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb libresse of kotex maar van kotex niet die dikke lappen hoor.. ik heb die dunne kotex

always of iets gelijks kan ik niet tegen kijg na 2 dagen allemaal uitslag :(

Deel Deze Pagina