Daarbij zijn ook een hoop merken niet geschikt om in een vochtige ruimte als een badkamer te staan, dat binnenwerk is daar niet op gemaakt. Vaak hebben ze ook een garantie hoeveel je ermee kunt wassen, de ene wasmachine kan dagelijks gebruikt worden, de andere gem. 3 x per week.
We hebben een wasmachine van LG en een droger van Indesit. Merk aan de kosten niks byzonders eigenlijk. Bij de eindafrekening zitten de meeste kosten toch bij het gas. Energie kosten zijn relatief laag.
Heb 'n wasmachine van Candy, niet echt fijn ding, lijdt af en toe een eigen leventje, gelukkig wel een fijne droger, namelijk van Bosch. Groetjes, Marlayne
Wasmachine van AEG waar ik erg tevreden over ben. Heb er eentje met 7 kilotrommel en silentsysteem waardoor ik werkelijk niet hoor of hij nou wel of niet aan staat, ook niet als ie centrifugeert. Droger van Zanussi, prima ding. Overigens wilden we eerst voor een miele wasmachine gaan, maar daar zat voor driehonderd euro meer nog niet eens een aquastop op. Vandaar AEG, schijnt na Miele de beste te zijn.
Ik heb een hele oude bosch wasmachine... hij is wel de 10+ gepasseerd.. hoog bejaard dus! Af en toe danst hij door de badkamer..maar ach, me was wordt er nog steeds schoon in
Hmmm, tja, ze worden ook wel Indeshit genoemd.... Ik heb zelf ook een Indesit wasmachine, inmiddels al een aantal jaartjes oud, maar hij werkt nog prima gelukkig. Een wasdroger vind ik niet zo nodig. Het droogt ook wel aan een wasrek.
Ik heb een wasmachine van Beko. Heb een tijd in Turkije gewoond en had daar alle apparaten van Beko en er is nooit iets mis mee geweest! Toen ik hier tegen een aanbieding aan liep, en hij ook nog mooi klein was (staat in een inbouwkast in de keuken) wist ik het meteen. Een droger heb ik niet trouwens, geen plek voor en mijn was droogt ook wel aan het wasrekje.
Wasmachine en condensdroger van Miele. Je betaalt er wel even wat voor om aan te schaffen, maar dan heb je ook wat. Ik ben er supertevreden over iig!
Nordland, maar zal deze geen 2e keer nemen....machine is 2 jaar oud, en al 2 keer is alle electronica vervangen
Wasmachine en droger van Whirpool.. Hebben deze iets meer als een jaar in bezit en ben er heel tevreden over!
Wij hebben een oude Miele bovenlader wasmaschine, heel handig is dat je verkort programma of 1/2 water-wasjes kunt draaien. Verder hebben we van mijn opa een Bosch Exclusive droger gekregen toen hij naar het verzorgingstehuis ging, dat ding was een keer of drie gebruikt! Ik gebruik hem zelf ook niet zoveel, maar is toch wel superhandig om te hebben.
Indesit 143, hij wast mooi schoon en is super makkelijk. Ik vind een droger ook overbodig, dan gaan alle lekkere geurtjes uit me was! Groetjes