Babynestje ja of nee

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saskia86, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hallo meiden

Zit in de twijfel.. babynestje wel of niet doen??

2. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik had een babynestje bij mijn tweede, maar uiteindelijk bizar weinig gebruikt. Ik had het babynestje in de box liggen. Zoontje ging heel snel overdag boven slapen (in wiegje). En overdag in draagdoek (was ook makkelijk omdat hij mijn tweede was). In box lag hij er wel eens in, maar ging al snel op speelkleed om te spelen. In de box had het ook zonder nestje gekund!

Maar ik ken dames die een babynestje HEEL veel gebruikt hebben. In bed, tussen ze in, op bezoek... etc etc. En het ziet er leuk uit ;)

3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niet gehad & niet gemist.

5. Nora001

Nora001 Bekend lid

22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    De meningen zijn verdeeld. Ik heb het niet gehad en niet gemist. Anderen zijn enorm enthousiast.
    Als je te veel twijfelt/op de centen moet letten/ het zonde vind, tweedehands, van iemand lenen voor een week of als je een voedingskussen hebt doe je daar een aankleed kussenhoes omheen.
    Je merkt het dan vanzelf en hebt het via internet in één dag thuis.

6. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik heb m gehad maar vond m niet onmisbaar oid. Heb m vrij snel na de kraamweek weer goed verkocht via marktplaats.

7. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Niet gehad , ook nooit over getwijfeld en nooit over nagedacht :)

8. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Nooit gebruikt en nu ook voor de derde ga ik het niet gebruiken.

9. Suthern

Suthern Actief lid

21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Bij de tweede gekregen (zou hem nooit gekocht hebben) en regelmatig gebruikt. Vooral bij mijn ouders omdat zij geen babyvriendelijk huis hebben en ik haar dan tóch weg kom leggen of ergens kom laten slapen.

Nu heeft de derde ruim een week tussen ons in geslapen in dat ding en ik ga hem weer bij mijn ouders gebruiken.

Maar anders had ik hem niet gemist hoor. Het is dat we hem hebben.

10. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik denk dat je goed moet bedenken met welk doel je m zou willen. En in je achterhoofd houden dat het niet veilig is zonder toezicht.

Dat gezegd hebbende, wilde ik m voor de tweede al hebben. Voor het tussen ons in slapen in bed de eerste weken. Uiteindelijk gehannest met aankleedkussen en dat ging wel. Maar bij de derde toch aangeschaft en veel gebruik van gemaakt op die manier. Niet veilig misschien, maar iedereen kon slapen.

Als dit je eerste is, zou ik het laten. Mocht je er een noodzaak voor zien heb je m zo van marktplaats geplukt.

11. Zonneschijn89

Zonneschijn89 Actief lid

12 mrt 2017
    120
    34
    28
    Vrouw
    Zonde van het geld. Als je een voedingskussens hebt kan je hier een aankleedkussenhoes omheen doen dan heb je ook een lekker plekje waar de kleine kan liggen, ook veiliger.

12. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Ik had er 1 geleend van een vriendin en vond het ideaal!
    Wij hebben er dus veel gebruik van gemaakt.
    Vooral als we op de bank zaten, of als we op visite gingen.

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Met de eerste ook niet gebruikt. Nou hebben wij sowieso een klein huisje, dus gaan 'm ook niet nodig hebben. Als we ergens heen gaan zal ze gewoon in de kinderwagen liggen of in de draagdoek.

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Niet gehad bij zoontje, maar was achteraf wel handig geweest. Zoontje heeft heel lang het schrik effect gehad. Op zoek naar de baarmoeder. Ik denk dat dit hem wel geborgenheid had gegeven.
    Voor deze baby weet ik nog niet of ik er 1 aanschaf.

15. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Toch nog aan het twijfelen..het is voor mijn 2de kindje.. voor mijn eerste kindje heb ik zoveel onnodige dingen gekocht.. ik heb nog een lange tijd om te beslissen!

16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Niet gehad, zoon lag de eerste 7 weken dag en nacht op ons en daarna op zn buik in zn bed.
    Ook nooit kunnen gebruiken dus als we hem zouden hebben.
    Zoals anderen zeggen, zodra je bevallen bent en hem nodig zou hebben heb je er zo een gehaald toch? Ik zou het niet bij voorbaat al kopen.
    En daarbij, 2 jaar geleden kende niemand het en die baby's zijn ook groot geworden...:|

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.845
    18.593
    113
    Vrouw
    Dit deed ik ook bij m'n zoontje :) hij kon daar heerlijk op liggen.
    Baby nestje vind ik dan ook niet echt nodig

18. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Sleepyhead ja. Alle andere nee. Die zitten met koortjes vast enz.

Sleepyhead was hier echt beste aanschaf ooit!

19. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Bij de 1e aangeschaft en veel gebruikt, bij de 2e ook veel gebruikt. Ideaal, als je op vakantie gaat neem je hem zo mee op visite! En in de box zeker als ze zo klein zijn vond ik dat fijn!

20. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Onze Voksi heeft geen koordjes. Sleepyhead claimt veiliger te zijn maar is nergens op gebaseerd.

Deel Deze Pagina