Manouk heeft haar eerste paar flesjes in het ziekenhuis gekregen en daar gaven ze Friso. Eenmaal thuis overgestapt naar Kruidvat en dat was geen enkel probleem!
Emma kreeg in het ziekenhuis ook Friso toen ik nog geen bv mocht geven ivm medicijnen. Daarna bv en toen ik overstapte op kv 1 pak nutrilon omdat we dat snel snel moesten halen op zondag bij de apotheek omdat ik opeens niet meer genoeg kolfte. Na dat 1e pak overgestapt op kruidvat en het ging gelijk goed!
Je kan ook een pak kruidvat voeding meenemen naar het ziekenhuis als je gelijk kruidvat wilt. Kost maar 6 euro en dan hoef je niet over te stappen.
Ik las trouwens ergens dat er een rechtszaak was geweest tussen nutrilon en kruidvat omdat nutrilon vond dat de kruidvatvoeding teveel op nutrilon leek... dus dat is een goed teken hihi.
Ik gebruik Etos voeding en die bevalt goed. In het ziekenhuis kreeg hij eerst ook Friso en eigenlijk hebben we er helemaal niet over na gedacht toen we naar huis gingen of we dan wel zo over konden gaan op die van Etos. Is wel goed gegaan, gelukkig. Maar iemand zei dat je het kraanwater moet koken voor die tijd. Misschien verschilt dat per regio wat ze zeggen, maar onze kraamhulp zei (11 weken geleden) dat het water niet gekookt hoeft te worden. Het water wat in Nederland uit de kraan komt is schoon genoeg, zei de kraamhulp. En mijn man kon dat alleen maar bevestigen, hij werkt voor Vitens (een van de grootste waterleidingsmaatschappijen van Nederlan), waar hij op het lab werkt Als hij het zegt geloof ik het gelijk Succes, en geloof me, voor ik bevallen was wist ik ook niet welke FV ik moest kiezen en zag ik door de bomen het bos niet meer (ook qua flessen, spenen e.d.). Maar het wijst zich vanzelf....
Yentle kreeg de eerste 2 weken gewoon Kruidvat standaard voeding, ging prima, nergens last van Maar aangezien ik na 2 weken pas begonnen ben met bv geven (lang verhaal waarom en niet op zn plaats hier) wilde ik graag Hypo-Allergene voeding bijgeven (omdat dat beter is in combinatie met bv) aangezien ik zelf niet genoeg bv heb (nog steeds niet, op 100cc na ofzo ). Deze wilde ik ook van de Kruidvat kopen, maar ik merkte eigenlijk in de kraamweek al dat de Kruidvatvoeding héél vaak al uitverkocht is.. En je wilt natuurlijk wel constant dezelfde voeding blijven geven, dus niet de ene keer Kruidvat, dan weer een keertje Nutrilon of wat anders.. En 5 Kruidvatten afgaan voor een pak voeding is ook niet bepaald mijn hobby, dus om die redenen heb ik nu gekozen voor Etos huismerk Hypo-Allergeen. Yentle doet het er hartstikke goed op en het werkt super in combinatie met de bv. Ze drinkt het net zo lekker op als een fles bv (sorry dat ik hier over bv praat, maar moet t er wel ff over hebben als ik wil uitleggen waarom ik voor een bepaalde voeding gekozen heb )
Hier ook een tevreden Kruidvat Extra Care gebruikster. Zelden krampjes, goed poepen en betaalbaar. Ideaal