Welke luiers vind jij de beste? Poll

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Langmuts, 27 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke luiers vind jij het beste?

  1. Pampers

    86 stem(men)
    34,7%
  2. Kruidvat

    89 stem(men)
    35,9%
  3. Etos

    22 stem(men)
    8,9%
  4. Lidl

    14 stem(men)
    5,6%
  5. Aldi

    1 stem(men)
    0,4%
  6. Jumbo

    6 stem(men)
    2,4%
  7. Huggies

    2 stem(men)
    0,8%
  8. Anders , namelijk :

    20 stem(men)
    8,1%
  9. Ah

    8 stem(men)
    3,2%
  1. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Pampers Pure! Maar wel aan de prijs, dus nu zit ik toch aan de Premium Protection. Ik vind het wel een duidelijk verschil van kwaliteit qua hoe het aanvoelt.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Wij gebruiken alleen maar ecologische luiers van Naty. Heel tevreden over!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  3. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Bumblies omdat ik die makkelijk mee kan nemen of bestellen met de boodschappen bij de Plus en ik ze net zo fijn vind als Kruidvat. Oh nee, Bon bébé heten ze nu trouwens.
     
    MamaDiamantje en Langmuts vinden dit leuk.
  4. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Pampers premium protection maat 2 overdags en pampers maat 3 voor s nachts. Ook wel eens bumblies geprobeerd maar daar lekt hij in door. En de pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Luiers van pampers vind ik wat stugger het elastiek zit beter om zijn beentjes. Mijn zoontje is smal van onderen.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  5. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Mijn zoontje had eigenlijk altijd kruidvat luiers oude variant. Maar nu ik toevallig pampers (premium protection) in de aanbieding heb gekocht en hij op kdv nog kruidvat draagt zie ik verschil. Zodra hij een kruidvat luier heeft aan gehad direct lichte uitslag. Toen hij kleiner was geen last van bij kruidvat. Maar de laatste tijd viel het mij vaker op, maar toen gebruikte ik ze thuis ook nog. Nu weet ik dus zeker dat het van de kruidvat luier komt.

    Omdat de pampers luiers zachter zijn heeft hij er dan geen last van.
    Verder ben ik heel tevreden met de baby dry pants!! :D
    Gebruik die eigenlijk altijd na het douchen, gewoon instappen omhoog trekken en klaar.
    Maar met kleding aan zijn die dingen niet handig en heb niet altijd overal zin om hem helemaal uit te kleden, dus dan snel verschonen met de gewone luier.
    Gebruikte ze ook voor de nacht, maar mijn voorraad van de pants raakt op dat ik nu de gewone pamper pak voor de nacht. Zodat de pants voor na het douchen nog gebruikt kunnen worden.. Dus ben benieuwd of hij van de premium protection pamper een nacht droog blijft. Daar waren kruidvat en de baby dry pants super in!

    Heel af en toe was zijn romper ook vochtig bij kruidvat, maar dan sliep hij uit tot 9 uur. Terwijl hij de avond ervoor om 7 uur in bed lag. Dan vind ik het niet zo gek, eens houdt een luier het niet meer ;)
     
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Wasbaar, maar anders kruidvat
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  7. Star87

    Star87 Fanatiek lid

    21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik vind de luiers van de etos super! Ik heb ze dan nu al heel erg lang voor mijn zoontje. Toen hij geboren was had ik altijd pampers, die vind ik dan prettiger en vooral ook de broekjes voor snachts en die ultra droog(of hoe ze ook heten), het is een buikslaper en deze lekte niet door. Heb toen ook nog de kruidvat luiers gehad maar sinds kort zijn die niet fijn meer. Als de 2e er strakjes is ga ik ook weer beginnen met pampers, en erna over naar etos luiers. Voelen super aan!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  8. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pampers :)
    We hebben gedurende de jaren ook Kruidvat, Etos, Huggies, AH en Aldi geprobeerd , waarvan eigenlijk alleen de Aldi luiers goed eruit kwamen; vergelijkbaar met Pampers. De overige merken lekken door, geven uitslag of allebei. (Bij onze kinderen in elk geval)
    Maar omdat Aldi hier niet om de hoek zit is het voor ons makkelijker om het bij Pampers te houden; deze bestel ik meestal gewoon in een grote hoeveelheid wanneer ze ergens goed in de aanbieding zijn.
    In maat 1 en 2 gebruiken wij de Premium Protection en vanaf maat 3 de Baby Dry. 'S Nachts altijd een maatje groter.
     
  9. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Voor alle 3 kruidvat luiers gebruikt
    En nooit problemen gehad
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  10. Roty

    Roty Actief lid

    22 apr 2015
    449
    74
    28
    Maat 1 en 2 pampers.
    Daarna over op Lidl, super merk
     
    Lafayette en Langmuts vinden dit leuk.
  11. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hier werkelijk alle merken geprobeerd.
    Pampers zijn het fijnst. Geen uitslag of lekkage.

    voor mensen in Duitsland of vlak bij de grens... die van DM (babylove) staan hier op nr2. En ze zijn spotgoedkoop!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Pampers
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  13. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Om hier nog even op terug te komen.

    Nogmaals bedankt voor de tip :thumup:.
    Inmiddels geprobeerd , tot nu toe gaat het goed en nog geen lekkage gehad :D
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ah super fijn! Graag gedaan :)
     
    Katelynn vindt dit leuk.
  15. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wij hebben 2 jaar altijd Pampers gebruikt, in het begin premium protection, later baby dry en active fit en vervolgens de luierbroekjes daarvan. Was altijd heel erg tevreden! Een half jaar geleden heb ik een keer de luierbroekjes van Lidl geprobeerd en vind die persoonlijk nu beter als de broekjes van Pampers (kocht die vorige week weer een keer en was eigenlijk blij toen het pak op was, vond ze erg dun en snel doorlekken).
     
  16. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.750
    5.439
    113
    Vrouw

    Dit! Wat heerlijk, sinds ik wasbaar gebruik geen enkele romper meer vies gehad, zelfs geen randjes bij de beentjes, alles blijft binnen :)
     
    Kikki1 vindt dit leuk.
  17. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Aldi! Heb al veel luiers uitgeprobeerd, want ik kocht gewoon in de winkel waar ik op dat moment inkopen deed. Kruidvat, Pampers, Boni (huismerk Okay/Colruyt) , Carrefour.
    En die van Aldi leunen het dichtst bij die van Pampers. Absorberen enorm goed, de urine is mooi verdeeld (wordt geen grote kloek zoals bij de luiers van Boni, lekker zacht, geen parfum en zien er mooi uit. Ik vind ze persoonlijk veel beter die van het Kruidvat.
     
  18. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Ik heb bijna alle luiers wel geprobeerd die er zijn. En moet zeggen ben op zich over allemaal wel tevreden. Ze doen tot nu toe wat ze moeten doen. Alleen pasvorm is gewoon heel verschillend. Vind de pampers pure het mooist en beste zitten aan zijn lijfje. En ben ook heel erg te spreken over die van de Lidl. En die van bon bebe vind ik ook fijn.
     
  19. juma

    juma Lid

    5 jan 2020
    83
    96
    18
    Vrouw
    Pampers! Nooit meer anders..
    Heb bij eerste dochter veel gewisseld, kijken wat beter was en voelde. Zwitsal ging tijdje goed, tot ze elke dag natte kleren had, van de 1 op de andere dag. Etos worden hier grote plofluiers na 1 plasje al, en Kruidvat waren we toch ook niet tevreden over en kreeg ze vaak uitslag als ze de luier langer dan 2 uur om had.
    Dus nu alleen nog maar pampers! Voor beide meisjes alleen de broekjes, kleinste meisje is een enorme draaikont dus de broekjes blijven het beste zitten :)
    Wissel nog wel eens tussen babydry pants of premium protection pants, merken hier weinig verschil in. Vind alleen de premium protection een stuk zachter, maar beide prima luiers :)
     
  20. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Wij zijn begonnen met Pampers Premium Protection, deze bevielen top! Etos beviel ons niet (lekte vaak door langs de randjes / dijbeen) en Zwitsal hebben we in het begin ook geprobeerd en die was ook vaak vochtig aan de achterkant, alsof het door de luier zelf heen kwam.

    Nu sinds maat 3 de Pampers Baby Dry maar ook de AH Beregoed luiers. Ik moet zeggen dat ik de Beregoed tot dusver ook helemaal top vind! De Baby Dry bevallen mij wel minder goed dan de Premium van Pampers; ze zijn dunner en we hebben daar weleens een lekkage mee gehad in de nacht. De Beregoed nog nooit doorgelekt tot dusver en met 6,99 voor 56 luiers een koopje!
     

Deel Deze Pagina