Welke naam is t leukst voor Y.entle's zusje?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kristel86, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam/namen vind jij t leukst?

1. Anouk

2. Alexis

3. Aurélie

4. Evi of Evy

5. Gemma

6. Lizzie of Lizzy

7. Noralie

8. Novalie

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Gisteren nog een keer uitgebreid erover gehad met mn man en er waren toch flink wat namen die hij wel mooi vindt, maar niet mooi genoeg om aan onze dochter te geven...
    Dus het lijstje is alweer flink ingekort!

En uiteindelijk zo ingekort dat er 2 namen overgebleven zijn die, op dit moment, DE namen voor onze dochter zullen worden. Ze krijgt namelijk, net als haar grote zus, 2 namen :)

In elk geval bedankt allemaal voor t meedenken en reageren en ik hoop echt dat we nu eindelijk een punt kunnen zetten achter t "namenprobleem" :D (dat er dus niemand gaat twijfelen weer :p)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ahhhhhhhhh nou ben ik nóg nieuwsgieriger!
    Fijn dat jullie eruit zijn!

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Lizzie vind ik een super leuke naam :D

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

whoops je hebt je keuze al gemaakt.. las t net wat te laat:)

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vind Alexis wel een mooie naam of Lizzie

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Fijn dat jullie eruit zijn! Ik wou alleen ff reageren omdat ik dacht dat je yentle uitsprak als jentel ipv jentol :p mooie naam trouwens!

Vindt novalie van je lijstje ook heel mooi dus ben natuurlijk erg benieuwd als je meisje geboren is hoe ze heet ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meningen zijn altijd nog welkom hoor ;) Altijd leuk om te lezen wat anderen denken/vinden!

@Wonderbaby: Nouja, JentOl/JentEl, t is meer een combinatie van de 2 zeg maar. Niet overdreven Jentooool maar ook niet overdreven Jentèèèl zeg maar, haha. Best lastig soms om iets fonetisch op te schrijven :D

Er zijn iig mensen die t wel echt verkeerd uitspreken, die zeggen gewoon "Jentluh" (dus die zeggen letterlijk wat er staat ;)), of Djentol (verschrikkelijk!).

Deel Deze Pagina