Gisteren nog een keer uitgebreid erover gehad met mn man en er waren toch flink wat namen die hij wel mooi vindt, maar niet mooi genoeg om aan onze dochter te geven... Dus het lijstje is alweer flink ingekort! En uiteindelijk zo ingekort dat er 2 namen overgebleven zijn die, op dit moment, DE namen voor onze dochter zullen worden. Ze krijgt namelijk, net als haar grote zus, 2 namen In elk geval bedankt allemaal voor t meedenken en reageren en ik hoop echt dat we nu eindelijk een punt kunnen zetten achter t "namenprobleem" (dat er dus niemand gaat twijfelen weer )
Fijn dat jullie eruit zijn! Ik wou alleen ff reageren omdat ik dacht dat je yentle uitsprak als jentel ipv jentol mooie naam trouwens! Vindt novalie van je lijstje ook heel mooi dus ben natuurlijk erg benieuwd als je meisje geboren is hoe ze heet
Meningen zijn altijd nog welkom hoor Altijd leuk om te lezen wat anderen denken/vinden! @Wonderbaby: Nouja, JentOl/JentEl, t is meer een combinatie van de 2 zeg maar. Niet overdreven Jentooool maar ook niet overdreven Jentèèèl zeg maar, haha. Best lastig soms om iets fonetisch op te schrijven Er zijn iig mensen die t wel echt verkeerd uitspreken, die zeggen gewoon "Jentluh" (dus die zeggen letterlijk wat er staat ), of Djentol (verschrikkelijk!).