Zoutloze zuurkool, dat was geloof ik van het merk Eden. Die haalde ik altijd voor de vader van een collega van me omdat ze die in haar omgeving niet hebben en hij zo gek op zuurkool was. En wat denk je, word er bij mij een nierziekte geconstateerd waardoor ik ook natriumbeperkt moet eten, hebben ze net de maand ervoor de zoutloze zuurkool uit de productie gehaald! Dus nu al 3 jaar zuurkoolloos geleefd... Had ik daar toch zoooooooooooooo'n lekker recept mee. En tsja, ik kan veel zelf, maar geen zuurkool maken! (oke alles is relatief...)
Ik wist het eerst ook niet maar kwam er een paar jaar geleden achter dat het nog verkocht wordt. Zag van de week bij de Boni een aanbieding van Punica. En heb ze een tijdje geleden ook bij de Super de Boer gezien.
Die punica van nu zit in plastic flessen en smaakt heel anders dan die van vroeger in glazen flessen.
Er schoot mij net nog iets te binnen.. Correct me if i'm wrong.. Maar naar mijn gevoel zijn er ook nergens meer van die gele brinky koekjes te krijgen.. Die waren wel lekker, nam ik altijd mee naar school!
Die zijn gewoon nog te koop bij de supermarkt hoor dacht ik. Zag iemand het van de week nog eten op werk.
je hebt nu weer de lipsmackers maar ik had er altijd een met pepermuntsmaak die heb ik nog niet gezien
Heb heel veel pagina's gelezen en er komen me toch lekkere dingen voorbij die ik idd mis!! (zoals bijv. de Joekel-ijsjes ) Zag ook Dove chocola voorbij komen dat dat gemist werd. Ik mistte dat dus ook al heel lang, maar gisteren zag ik dat het bij de Makro nog gewoon verkocht wordt! (meteen een doos ingeslagen natuurlijk ) De Lay's Cream nogwat chips... Jammie! Hier idd niet meer verkrijgbaar, maar in Engeland heb ik m laatst nog gegeten, heerlijk Wat ik ook nog mis en niet gezien heb: - Lion Peanut (Lion met een soort pindakaaslaagje *kwijl*) - Van Knorr of Honig was dat; zo'n pakket om zelf Ku Lu Yuk te maken! Geweldig lekker - Lay's Pickels chips (lime-groene/gele zak was dat) - Non Food: Herbal Essences Haarmasker!! Geweldig spul was dat....
vroeger had je een FA deo en die rook zo lekker, en die is al tijdje uit de handel, wel jammer want hij rook echt lekker XD was een donker roze haha ohja en de oude mozarella restourante pizza's, het merk is nog wel te verkrijgen maar ze hebben em veranderd, vond die van vroeger veel lekkerder =(