Nee hoor je hoeft niet lenig te zijn want als er iemand een stijve hork is ben ik het wel. Al wordt je wel leniger en soepeler door dit te doen. Ik ben in deze 110 dagen 14 kilo afgevallen en echt flink wat spieren erbij gekregen. Je wordt dus zeker sterker en je valt af van yoga als je daarnaast ook je eten let en normaal beweegt. Ik doe het elke ochtend om 6 uur. Is met wat extra oefeningen 30 a 45 minuten. Ik kan nu ook echt niet meer zonder.
Ja!! Dat is echt een workout. Je verslaat vijanden door te squatten, buikspier oefeningen te doen etc. En je moet door de levels rennen, en traplopen door je knieën hoog te heffen enzo. Ik heb in t begin echt spierpijn gehad. En t is ook nog eens leuk om te doen omdat het toch wel echt een spel is. Mijn zoontje (6) vind het ook helemaal te gek. Edit, ik ben dan wel helemaal niet sportief. De enige "sport" die ik doe is wandelen met de hond. Misschien dat het voor fanatieke sporters wel een eitje is.
Niet gratis in aanschaf, maar ik vond zo'n stap apparaatje wel leuk. In een deurpost gaan staan (als je een houten en geen aluminium hebt) muziek aan en gaan. Hij is ook lekker makkelijk op te bergen.
Ik herken t. Vorig jaar abonnement afgesloten. Ik ga op en af wel en niet. Ik ben wel goed afgevallen dit jaar en stukken fitter. Ik ben nu bezig met hardlopen. Als dat goed gaat zegi k m'n abbo op. Ik doe daarnaast thuis oefeningen. Buik, rug, armen, en als ik 't niet meer in de sportschool kan doen tzt ook m'n billen en benen. Er zijn zoveel leuke workouts te vinden! Ik vind thuis sporten fijn, niemand die je ziet haha.
Leuk! Ik had het besteld maar nog niet geopend Twijfelde en het is zo duur. En volgens mn man kan het niet veel soeps zijn
Dan verbrand jij dat aantal calorieën wat je binnenkrijgt. Heeft niet veel met (on)gezond eten te maken, maar met hoeveel calorieën je binnen krijgt tov dat wat je verbrandt. Afvallen is eigenlijk heel simpel; begint bij een caloric defict (minder calorieën binnen krijgen dan je verbrandt). Sporten en het opbouwen van spieren kan daarbij helpen en je verbrandt er natuurlijk extra calorieën mee, dus mooi meegenomen. Ik eet ook vanalles, maar houd mijn calorieën wel bij. Zo ben ik in 1 jaar 22 kilo afgevallen en blijf ik op gewicht. Gezond eten is natuurlijk wel beter voor je lichaam en gezondheid. Het is meer een kwestie van keuzes maken en de max aantal toegestane calorieën (voor je doel) niet overschrijden Ontopic: ik sport 5 dagen per week thuis met Hasfit. Ik heb hun Warrior programma voor 15 euro gekocht (hoef ik geen workouts meer uit te kiezen), maar al hun workouts zijn online en op hun site gratis. Werkt perfect voor mij. Lekker in mijn eigen woonkamer de dag starten met een goed workout
Toch is het niet altijd zo zwart/wit. Ik viel met 1500 calorieën per dag en duidelijk meer verbranding niet af. Paar jaar geleden wel, nu ik 46 ben, helaas pindakaas. Nu ik onder de 1400 zit, heeft het motortje blijkbaar een draai gekregen, en lukt het wel, al gaat het tergend langzaam. Ik loop bij een diëtist en die zegt ook, het is frustrerend maar helaas werkt het bij jou nu eenmaal zo. Jij valt heel moeilijk af. Waar anderen al goed gaan op koekjes snoepjes en suiker weglaten, zal jij nog een grote extra stap moeten maken. Ik ben het dus gedeeltelijk met je eens, maar geen mens hetzelfde. Daar is ook steeds meer wetenschappelijk bewijs voor.
Het is echt leuk! Ik had het ook gekocht in het kader van op Marktplaats ben ik t zo weer kwijt en dan kost t me hooguit een 10tje. Had hem tijd terug op amazon.de gekocht voor 69.95.
Ik ben niet meer gaan bewegen. Wel meer eten tussen de middag en minder koolhydraten ('s ochtends yoghurt met walnoten ipv brood) Hierdoor houdt ik het tot het avondeten vol zonder te snaaien voor het eten. Ook 's avonds eet ik bijna nooit meer iets. Natuurlijk eet ik nog steeds af en toe een halve zak chips weg, maar dan de rest van de week niet meer. Ik drink wel veel water. Hard gaat het niet, maar ik ben in drie maanden bijna 2 kilo kwijt, zonder heel veel consessies te moeten doen. Zo kan ik het tenmiste ook volhouden.
Oh echt? Ik dacht juist altijd dat het één van de grootste calorieverbranders zou zijn... (En ik maar denken dat dat één van de redenen is waarom ik alles kan eten wat los en vast zit ) Nou ja, weten we dat ook weer. Ik zal het er niet ineens om laten in ieder geval, haha.
Ik ben, toen ik ging afvallen in 2012, ook niet meer gaan bewegen. Ik spinde wel 1 keer per week, maar dat deed ik voor het afvallen ook al. Ben gaan ‘Sonja-Bakkeren’. Dat werkte heel goed voor mij. De eerste 5 maanden ging het heel snel. Ik verloor ruim 18 kilo. Daarna ging het langzamer en uiteindelijk na anderhalf jaar was ik ruim 50 kilo kwijt. Het is er, op mijn zwangerschappen na, nooit meer aangekomen. Tijdens de zwangerschappen van beide kindjes kwam ik 25/30 kilo aan, maar die vlogen er ook weer vanaf na de geboorte.