Ik sluit me aan bij @prjbt! Yoga With Adriene is echt super leuk om te doen en echt intensief ook. Voor yoga hoef je absoluut niet lenig te zijn. Die lenigheid krijg je overigens wel als je yoga doet. Het mooie van yoga is dat jij zelf bepaalt hoe ver je in een bepaalde houding gaat, je volgt je eigen lichaam. In het begin zul je misschien denken dit lukt me nooit, maar na een paar keer oefenen merk je echt dat je er beter in wordt. Van yoga kun je zeker weten goed afvallen. Ik ben zo'n 3 jaar geleden binnen 7 maanden 13 kilo afgevallen door m'n voedingspatroon aan te passen en daarnaast elke dag yoga te doen. Het ging zo hard, m'n lichaam werd veel strakker en ik kreeg er echt spieren van. Veel mensen denken yoga stelt niets voor of ik ben er niet lenig genoeg voor maar je kunt er niet oneindig veel mee variëren. Het werkt echt verslavend!
Youtube: HIIT training Instagram: gymresident en ik heb thuis weerstandbanden en gewichten. Daar train ik mee. Maar heb zelf fitnessabbo. Ga ik niet naar de fitness dan train ik thuis.
Hahahaha dacht ik ook... als man deze week zin heeft zeg ik gewoon sorry schat ik heb voor 2020 een effectievere sport gekozen
Echt knap! maar heb jij je levensstijl ook omgegooid naar haar principes daarna? Ik ken namelijk best veel mensen die na 1 jaar hele goede resultaten hadden behaald maar daarna toch weer aan zijn gekomen. Ik kan eten wat ik wil en schommel hoogstens tussen de 56 en 59 kilo daardoor maar meer word het niet. Mijn moeder had dat ook altijd even lang als mij (168 en woog tot haar 30e nooit zwaarder dan 50 kilo) daarna was het over met de pret en nu is die best stevig. Tegen mij riep ze altijd wacht maar tot na je 30e dan komen die kilo's wel maar ik wacht nog steeds
Dat zei mijn moeder ook altijd, exact hetzelfde, haha. En ook ik wacht nog steeds... Ben zelfs nog dunner dan 10 jaar geleden Ergens zal er dus toch misschien een kern van waarheid zitten in die mythe over calorieën verbranden per "sessie"? Ik zou in ieder geval zeggen: Laat die arme man van je niet zo schrikken
Nee eigenlijk heb ik dat niet gedaan van die levensstijl. Heel gek maar ik kan tegenwoordig eten wat ik wil maar ik kom gewoon niet meer aan. Alhoewel; ik eet eigenlijk nooit meer bijvoorbeeld èn een loempia, èn chips èn een big mac èn taart in dezelfde week bijvoorbeeld. Ik verdeel dat wel. Maar een stuk taart (ik bak er elke maandag eentje voor dinsdag op kantoor) en een schaaltje chips is wel weer standaard in 1 week.