http://www.haarshop.nl/default.asp?part ... efine_id=0 Of het precies deze ik weet ik niet, maar is wel het merk en de omschrijving lijkt exact op de mijne, en prijs ook wel dus...
Hoi Minya, Zelf heb ik de Carmen CR 1090 . Deze heeft keramische platen, warmte is instelbaar met een draaiknop en kan zowel op nat als droog haar gebruikt worden. Ik heb er 30,- voor betaald bij Kruidvat. De grotere Kruidvatwinkels verkopen namelijk dit soort dingen.
Ik heb deze net ook gekocht bij de blokker voor 20 euro. Straks eens gebruiken! Ben benieuwd en heb er helemaal zin in
een van braun voor 50 euro, je kunt de warmte instellen en de tang zelf kan aan het uit (ook niet verkeerd)
zo heb er ook eerst 1 van carmen gehad. en oh my god! mijn haar zag er echt niet meer uit.droogde het helemaal uit. ben dus toen die remmington gaan halen.
Ik heb al zoveel verschillende gehad.. 2x een Carmen: Gingen allebei binnen een jaar spontaan kapot Doorgebrand oid. Vidal Sassoon: Op zich wel tevreden over alleen haar droogt snel uit ervan. En nog een paar waarvan ik de namen even kwijt ben Momenteel heb ik een Braun met keramische platen, instelbare temp tot 200 graden en ionenwerking. Kostte me iets van 60/70 euro denk ik, maar dan heb je ook wat Ik ben er hartstikke tevreden mee, gebruik m nu al een jaar en mn haar is heel zacht na het gebruik ervan. Ook als ik geen speciaal spul gebruik Maargoed, ik zie dat je er al een gekocht hebt Hopelijk werkt ie goed!
Hier een kapster.. Allereerst is een stijltang gebruiken NIET schadelijk...mits je een goed verzorgingsproduct gebruikt! Ik heb er zelf 1 van WAHL.. Niet goedkoop maar wel super in gebruik. En nog een tip.. Jullie hebben het veel over uitdrogen.... stijl je haar NOOIT als het nog nat is! Daar maak je wel je haar kapot mee. Dan verbrand je het haar. Fohn het eerst, dan hittebestendig product erin en stijlen maar!
Die heb ik ook, werkt goed, supersnel steil, echt supersteil. snel warm ook. Wel een beetje prijzig idd, maar je doet er lang mee
Ja ja! Ik heb hem gisterenavond gebruikt en het is echt heel mooi geworden! Lekker makkelijk in gebruik en mijn haar zat vanmorgen nóg goed! Ik hou d'r van! Ben helemaal happy
Hahaha Dat is mooi! Heb ik nog een vraagje aan jullie; Mijn haar word door het stijlen heel snel vet. Iemand tips/ideetjes waarmee ik dat kan verminderen?
Mijn haar is ook al vet Alleen bovenop mijn hoofd... Zou daar ook wel tips voor willen! Maar mijn haar zit goed! JOEHOEEEEH!
Ik heb trouwens de creme van Gliss Kur, die beschermt tegen de hitte van de föhn of de tang. Zou het daardoor komen? Ik gebruik geen lak, gel oid
zijn er ook dames met een krultang? wil graag krullentjes maar niet al te grove.. ik ben juist mijn stijle haar zat hihih