Hey Meiden, Ben morgen een week overtijd en heb al twee testen gedaan,en ik weet niet wat ik ervan moet denken er verschijnen elke keer wel twee strepen maar het tweede streepje is niet echt duidelijk..... Dus heb maar een afspraak gemaakt met de huisarts want ik weet het niet,ik hoop natuurlijk dat het raak is! Fijn dat ik even mn ei kwijt kan, Groetjes S
Streep = streep zeggen ze verscheen het mooi na enkele minuten of pas veeeeel later? want dan kan het een indrooglijntje zijn. Veel succes en hopelijk is het raak !
Het streepje verscheen wel binnen enkele minuten,maar was wel veel lichter dan het controle streepje....afwachten maar! Bedankt voor je snelle reactie...
Dan denk ik dat het raak is hoor Het streepje hoeft helemaal niet zo dik als het controlestreepje te zijn Alvast gefeliciteerd !
Spannend zeg! Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar wacht ook nog even met testen. Vorige maand was ik ook over tijd. Maar voor jou ziet het er goed uit volgens mij hoor, gefeliciteerd alvast!
Streep is streep! Ook al is die licht van kleur..... Mijn eerste test was een een licht streepje... Alvast voorzichtig gefeli!
Een streep is een streep hoor meis, bij mij was tei ook een stuk lichter dan de controle streep, maar dan ben je gewoon zwanger! Alvast gefeliciteerd hoor!
Ja volgens mij komt dat wel goed! een streep is een streep ookal is hij wat licht! Succes! en we horen het wel he! Wanneer ben je bij de HA geweest? Vandaag?
Wou vandaag naar de huisarts,maar kon er niet tussen...dus heb maar weer een test gehaald en ga ik straks even doen samen met mn vriend...maar denk nu zelf ook heel voorzichtig dat ik mischien wel zwanger ben! Bedankt alvast voor jullie reacties..
Goed zo, ik denk het namelijk ook! Van harte meid. Heb je inmiddels al getest? Laat het nog even weten he? Suc6 en geniet ervan samen!
Je maakt het héél spannend hoor! Als er deze keer weer een (lichte) streep verschijnt kan je er niet meer onderuit Wel onmiddellijk komen melden he :d
Zal jullie niet langer in spanning houden.......Ben zwanger......Joepie!Oh wat ben ik blij,het is nog wel heel onwerkelijk. Voel me helemaal geweldig. Liefs
Heb ik net gedaan hahaha!maar vroeg me af als je die calculator gebruikt klopt dat dan allemaal een beetje,bedoel hoeveel weken je zwanger bent?had verwacht dat ik tegen de 4 weken aanzat....
GEFELICITEERD! Morgenochtend onbijt met beschuit met muisjes :-D Mag ik vragen na hoeveel rondes het was?
Meid, van harte gefeliciteerd! Nu moet je het wel geloven hé.. je mannetje ook helemaal door het dollen heen zeker..
Hmmm, veel verstand van die zwangerschapsbanners heb ik natuurlijk nog niet (komt hopelijk snel). Maar als je weet hoe lang deze cyclus was (ben je regelmatig?) of wanneer je eisprong was zou hij toch wel redelijk moeten kloppen denk ik, al kun je er natuurlijk altijd een paar daagjes naast zitten. Maar echt super joh dat je zwanger bent! Ben je lekker hyper? (zou ik denk ik hebben als ik een positieve test heb)
Dit was de tweede ronde zijn in januari begonnen dus heel snel raak,maar was al wel 1,5 jaar van de pil mischien dat dat ook meespeelt. Maar mn vriend zit alleen maar te glunderen echt helemaal te gek....