Zoals de titel al zegt, wie heeft er ervaring met een gps horloge en hoe werkt het? Ik wil er een met SOS knop en bel functie.
Er zijn afgelopen jaar meerdere topics over dit onderwerp geopend. Misschien dat je daar tips uit kan halen. GPS horloge GPS Horloges voor je kind. Welke heb jij? Gps horloge Gps horloge niet te duur GPS horloge voor kind
https://www.one2track.nl/connect-move-zwart Wij hebben deze. Niet zozeer meer om haar te volgen, maar voor de belfunctie die erop zit. Ze krijgt nu haar horloge om (of mee in haar tas) en ze kan ons bellen als er iets is, of om te vragen of ze iets mag. Bijvoorbeeld als ze zelf uit school komt en ze wil bij iemand spelen of iemand mee naar huis nemen. Ook op vakantie vind ik het erg fijn, als ze de weg nog niet weet op een camping of als ze zelf bij een activiteit is en er is iets. Afgelopen jaar deed ze mee met een avondspel en het was nog boven de 30 graden, zij en haar vrienden hadden dorst, dus hoe makkelijk is het dan om je moeder te kunnen bellen om drinken te komen brengen
Dankjewel ik heb nu net het connect go model besteld. Voor ons is het ook zodat hij kan bellen/SOS kan sturen zodra er wat aan de hand is. Onze zoon wilt graag spelen buiten. Maar door zijn verbalen dyspraxie is hij lastig te verstaan en kan hij dus ook niet makelijk random iemand om hulp vragen
Wij hebben sinds kort ook de one2track go voor onze jongste. Hij bevalt goed. Eerder ook wel een horloge van hen gehad en die beviel totaal niet, maar deze is prima.