Ik heb sinds een paar weken erge pijn aan mijn handen s'nachts. Eerst mijn rechterhand en nu sinds een week mijn linker. Ik lig gewoon te huilen van de pijn zo'n zeer doet het, de pijn maakt me zelfs wakker! Het begon nadat ik meerdere behandelingen acupunctuur heb gehad ivm erge misselijkheid, eerst werd rechterpols geprikt toen die hand pijn ging doen de linker. Wie herkent dit? En kan het door de acupunctuur komen of moet ik toch in de richting van carpaal tunnel syndroom gaan denken? De pijn trekt dus in de loop van de dag weg tot ik bijna niks meer voel.
Tintelt het? Als dat zo is dan is het waarschijnlijk carpraal tunnel syndroom. Ik zou als ik jou was maandag even de ha bellen.
Carpaal trekt niet weg, dat voel ik heel de dag door. Alleen Snachts meer omdat ik dan niet beweeg. Kun je geen contact opnemen mrt diegene die acupunctuur gedaan heeft bij je. Mss komt vaker voor?
Ik denk ook carpaal tunnel syndroom. Mijn moeder had het enkele jaren terug en is geopereerd aan beide polsen en heeft er geen last meer van. Zij had ook wel last van een 'springvinger', hij bleef met momenten omhoog staan en kon hem dan niet buigen, maar ik weet dat ze erg veel pijn had toen en soms huilend op zat 's nachts.
Als het echt direct na de behandeling is begonnen zou ik daar even naartoe gaan. Misschien dat daar wat mis is gegaan? carpaal tunnel syndroom kan...echter heb je daar overdag ook last van. De arts kan de zenuwen laten doormeten om te kijken of het een beknelling is. Dan zijn de opties spalk, injecties, operatie. In zwangerschap doen ze alleen een operatie bij dreigende blijvende zenuwschade. carpaal tunnelsyndroom - Zwangerschapspagina
Het klinkt als carpaal tunnel syndroom. Ik heb er sinds een paar weken ook last van. Ik ben bij de huisarts geweest en die schreef me een nachtspalk voor. Dat helpt gelukkig voor een groot deel. Verder raadde hij aan als ik er overdag last van heb om mijn pols te koelen. Wat ook kan helpen is wisseldouches (of gewoon onder de kraan), dus afwisselend koud en warm water erover laten lopen. Ik zou dus even langs de huisarts gaan. Sterkte!
Klinkt inderdaad als carpaal tunnel syndroom. Komt vaak voor tijdens de zwangerschap en komt door vocht dat je zenuwen afknelt. Verdwijnt ook weer als je kleintje eruit is Als je er echt zoveel last van hebt, zou ik even contact opnemen met je huisarts.
ik heb dit een paar dagen gehad , was bij mij gewoon de doorbloeding plus de warmte , als ik dan even mijn arm bewoog of hand kwam het bloed er weer goed doorheen , je kan het wel even laten bekijken voor die carpaal tunnel syndroom