Zoals de titel het al zegt; welke winkel is goedkoper? C1000 of AH? Ik doe al jaren boodschappen bij de C1000 en heb laatst een keer bij de AH gewinkeld. Het viel mij echt op dat ik goedkoper uit was. Maar goed, dat zou misschien ook kunnen komen omdat ik wat andere artikelen had dan normaliter. Dus aan jullie de vraag: C1000 of AH?
c1000 is sowieso duurder dan andere supermarkten was zelfs in de krant een stukje erover niets voor niets willen ze sommige winkels ombouwen tot jumbo, ik ga altijd naar jumbo is goedkoop ( en nee heb geen aandelen en werk er ook niet)
Ik denk dat het niet veel verschil maakt. We hebben zelf namelijk eens een test gedaan. We zijn 3 weekenden achter elkaar dezelfde boodschappen gaan doen. Eerste weekend bij de Aldi Tweede weekend bij Supercoop Derde weekend bij AH Alle 3 de weekenden waren we hetzelfde bedrag kwijt op een paar centen na. Het ene product is namelijk goedkoper bij AH, het andere weer bij de Aldi, enz Om echt goedkoper uit te zijn zal je de boodschappen bij meerdere winkels moeten doen. Doe je alles bij dezelfde, dan maakt het geen verschil.
Dan is onze Jumbo een uitzondering denk ik, want die is met bijna alles duurder dan andere winkels. En dat gedoe met als het ergens anders goedkoper is bij hun gratis gaat 99 van de 100x niet op. Er moet namelijk exact hetzelfde op de kassabon staan. Als dat ook maar iets afwijkt krijg je het niet gratis en passen ze dus de prijs ook niet aan.
Hier altijd bij AH, maar ik neem dan ook altijd veel artikelen euroshopper of anders AH merk, en bij de c1000 heb je alleen eigen merk en niet nog een goedkopere versie volgens mij, en de AH zit dichterbij. Nu wordt onze c1000 ook jumbo, dus denk dat ik daarheen ga in het vervolg, ik wil minder kwijt zijn aan mijn boodschappen namelijk.