Lieve meiden, ik hoor zoveel verschillende berichten over zwangerschapstesten... ik wil nu wel eens weten welke eigenlijk het beste bevalt. ik zet een aantal neer in de poll. heb je een andere waar je over te spreken bent, laat je mening horen! Liefs Dina
Matcare en clear blue. Met sensitest had ik vorige maand een streepje terwijl ik net ongesteld was geworden, die dus zeker niet!
Ik heb van alles en nog wat gehad en heb eigenlijk geen voorkeur of nou ja ik had altijd wel de voorkeur voor de goedkoopste haha Als je zwanger bent maar het niet uit welke test je gebruikt ze geven allemaal aan dat je zwanger bent als je hcg al hoog genoeg is
hihi ja dat is waar ja... als de waarde maar hoog genoeg is zien we het vanzelf haha. was er maar een verschijnsel in je lijf die gewoon zei van: ja het is gelukt. een rode navel ofzo, een blauwe teen, weet ik het
Hallo! Toen ik zwanger was van ons meisje, teste ik voor het eerst positief met een gewone test van Clear Blue....die met het kruisje. Die beviel dus errug goed. Haar staat er niet bij...maar toch... Ik heb em nu ook weer in huis gehaald en hoop dat de test net zoveel geluk brengt als de vorige keer! Liefs Elly.
Ik lees hier ff mee aangezien ik al vaker vals positief heb getest! Ben benieuwd want heb met de nieuwe test van kruitvat 3 dagen achtereen licht positief getest namelijk.
Dat is dan toch echt die van Kruitvat 2 voor 5 euro. Daar teste ik 6 dagen voor mijn NOD al positief mee!
super hoor al jullie reacties! ik heb vandaag dus maar even die van kruidvat gekocht, 2 voor 5 euro. morgenochtend maar even testen, hoewel ik het idee heb dat de om de hoek kijkt... za en zo had ik met matcare ultra 2 lichte streepjes...voel me een beetje in de maling genomen, omdat een echte test (gewone zw test) dik negatief is...zucht
De gewone matcare...maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal. Iig altijd negatief als ik niet zwanger was, en positief toen ik wél zwanger was. Heb nu de testen van babyboomshop besteld, ben benieuwd. @Dina: heel veel succes, hopelijk knalt de streep er morgen af!