Ik heb zelf gekozen voor de DA test. Lekker goedkoop, maar net zo goed als de test van bijvoorbeeld CB.
ik heb de matcare gekozen. Makkelijk in gebruik (je kan niet te veel of te weinig urine gebruiken), en lekker betaalbaar. En ook fijn dat je een hele zwanger worden set kan kopen (10 ovu testen en 2 zw. testen voor 18 euro)... Je kan ook al vrij vroeg hiermee testen...
ik heb voor kruidvat gekozen cb moet je veel hcg hebben en kruidvat niet en is betaalbaar en vind cb te erg duidelijk bam gelijk in beeld niet zwanger kan ik niet zo goed tegen liefs
Ik heb eigenlijk atlijd de de gewone clearblue gebruikt. Bevalt op zich goed, heeft alleen nog nooit een plusje gegeven
Matcare of CB met een plusje bevallen goed. Matcare is erg gevoelig en kun je dus op je NOD al goed uitvoeren, of evt. zelfs een dagje ervoor. CB is wel een fijne bevestiging als een 2e test na de matcare. De oude predictor met die roze stip vond ik wat minder duidelijk. Maar ik heb gehoord dat hij nu anders is.
ik gebruik sensitest, nog geen positieve test gehad, maar de ovutesten werken prima. En ze zijn goedkoop en worden discreet naar je opgestuurd
Ik kies als ik naar de prijs enzo ga kijken voor Sensitest Dipstick. Je ziet heel snel resultaat en ze zijn heel goedkoop! Ook kunnen ze al vrij snel (voor je NOD) positief aangeven. Als ik naar de duidelijkheid ga kijken dan kies ik voor CB digitaal, maar die zijn best prijzig. Ik gebruik nu zelf Sensitest dipsticks en mocht ik daar iets op zien en ik ben niet helemaal zeker ervan, dan pas gebruik ik een CB digitaal, alleen maar ter bevestiging dus
Ik ben gegaan voor de goedkope van het kruidvat, vooral omwille van de prijs, toen ik het nog een keer zeker wilde weten heb ik een duurdere van cb genomen! Maar die van kruidvat waren achteraf net zo goed natuurlijk, dus daar ga ik nu weer voor mocht ik straks kunnen gaan testen!
Ik vind de testen van Sensitest heel fijn, Matcare is ook goed hoor maar die van sensitest zijn nog goedkoper. Heb altijd goede resultaten gehad: nooit vals positief. Maar wat ik wel steeds deed (heb 2 keer een mk gehad voor Demi vandaar dat 'steeds') was na een licht posi/posi test, dus met streepjes, testen met een digitale van clearblue.
ik heb gekozen voor matcare. goedkoop en duidelijk denk ik. Alleen of hij het doet weet ik niet nog geen positieve test gehad.
Ik heb op de CB met een plus gestemd. Maar ik heb er verschillende gedaan. Testen van deze site CB + Kruitvat (2 voor 5,-) 2 verschillende van de apotheek Dat waren ze geloof ik wel