Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow en dat boodschapje is me zwaar tegengevallen, verga weer van de pijn. Het het zh gebelt en ik oet donderdag langs komen voor een evaluatie gesprek. Want hun vinden het toch ook niet meer normaal. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, mijn ferti arts, ferti vepleegkundige en gyn zullen bij het gesprek zijn.

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Naomi, heel herkenbaar hoor. een echo is zo intiem en
    vooral zo'm eerste. heftig hoor en heel normaal dat je een dipje hebt.

debby; klinkt wel heel heftig hoor die pijn, raar dat ze het in het ziekenhuis ook niet weten

Hier ook effe balen. moets vandaag voor mijn eerste FM, is al dag 12 maar we waren een midweekje weg maar er zat niets. FA zei dat BMS al mooi 7,5 was en ze gaat er vanuit dat dit weekend een spurt aan kwam en ik maandag de pregnyl kan zetten. maar ja baal toch dat er niets zat. Ik moet wel 75 blijven spuiten. maadag voor het eerst naar een accupuncturist dus wel zullen zien

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    misschien gaan ze IVF voorstellen ofzo? Of denk je van niet?

4. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Jaa ik dacht er ook helemaal niet meer bij na, ik dacht dat het gewoon spannend was. Maar misschien komt het ook, omdat mijn oom echt net is overleden. Maar idd hopen dat we er over een paar weken zelf ook liggen en ons eigen wondertje mogen zien!! Ik duim ook voor jou! Had je het ziekenhuis al gebeld over je pijn?

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Stefanie, ik heb werkelijk geen idee. Alleen dat dit niet goed is,en het me bang maakt. Wat nou als het hier door iedere keer niet lukt of wat dan ook....je gaat je veel in je hoofd halen. IVF ik weet niet of dat zou kunnen.

6. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meiden,

@debby: jee meid wat vervelend waarom mag je pas donderdag kome en niet eerder? Of gewoon geen plek? Int zh waar ik loop ist ook altijd zo druk! Ik kan me voorstellen dat dit beangstigend moet zijn! Pfff wat vervelend. Nou heel rustig aan en ik denk aan je! Dikke knuffel!!

@naomi: jeej wat dapper dat jij bent meegegaan met je vriendin! Ik weet niet of ik dat had gekund! Ik heb twee vriendinnetjes zwanger gehad en inmiddels is het ene kindje nu een half jaar en de ander 4 mnd. Hoe blij ik ook voor ben was mij deed het altijd heel zeer omdat ik al veel langer bezig was om zwanger te worde en inmiddels nog steeds nie... Dus ik kan me goed indenke dat je down bent! Wat ik wel heb geleerd in die tijd is dat je goed aan jezelf moet denke en op tijd aangeven als je iets teveel wordt of dat je iets niet aandurft ivm je eigen emoties. Echte vrienden zullen dit begrijpen. Ik heb bijv de babyshower van mijn vriendinnetje overgeslagen en dit begreep zij heel goed! Van mijn andere vriendinnetje ben ik niet vlak naar de geboorte op bezoek geweest omdat ik dit niet aankon. En bij beide heb ik ook gevraagd of wij alleen op bezoek mochte kome zonder andere mensen er ik veel moest huilen die periode. Beide zijn zij altijd heel begripvol en dit is heeel fijn! Weet jou vriendinnetje dat jij in deze situatie zit?

Liefs hopesoon

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hopesoon...dank je wel :)
    Nou om een afspraak met de gyn en de fertiarts naar mjjn keeuze tergelijk te hebben was moeilijk. De gyn maakt me niet veel uit maar mijn ferti arts wel.
    Balen us het idd, mar get zakt nu weer wat weg.

Hoe zit jij nu in je cyclus?

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Goedenavond meiden!

Deb: tsjonge wat heftig zeg! Heb je dat normaal niet gehad bij je eisprong?! Wel apart dat je pas donderdag kan komen... Hoop dat de pijn snel minder wordt. dikke knuffel!!!

@naomi: dat zijn heftige dingen. vaak denk je van tevoren: oh maar dat doe ik toch gewoon even? Maar dan kan t zooo tegenvallen!!

@stefanie: balen dat de follies niet gegroeid waren. Je bms is al wel goed op weg!

@hier: het was me het avondje wel. Pregnyl paniek, voor de geinteresseerden: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/791-de-verdwaalde-ooievaar-pregnylpaniek.html

9. senieke

senieke Lid

10 dec 2011
    88
    0
    0
    schoonheids-nagelstyliste
    Antwerpen
    hoi meiden ,

hier ben ik weer..
    jammer genoeg met slecht nieuws :'(
    IUI nr 1 Mislukt..
    ohh wat voel ik mij ellendig zeg !!
    je weet dat het kan gebeuren en toch is de teleurstelling zo enorm groot en word je direct weer met beiden voeten op de grond gezet..

hoe gaat het met jullie ?? xxxxx

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    ooh Sieneke wat balen. strekte meid en knuff

Chantal'; heftige avond heb je er al were op zitten, maar blij dat ze zo goed meewerkkte in je ziekenhuis. Gata vast helemala goe komen hoor,

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sien wat balen!!!! Vedriet echt even de ruimte geven hoor! Boven jouw berichtje kan je lezen hoe t hier is. stuiter nog een beetje...

12. senieke

senieke Lid

10 dec 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    chantal: ja het verdriet is toch best groot hoor..
    je word weer met beiden voeten op de grond gezet.
    en ook al besef je dat dit kon gebeuren toch komt het hard aan.
    we hadden er zo op gehoopt..
    Ik ga even terug lezen hoe het met jullie meiden gaat

xx

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Senieke.....wat lees ik nu....echt balen meid!!
    Laat de traantjes maar komen, dat wil echt wel opluchten.
    Ik had ook zooooveeel hoop bij de eerste, ik voelde vanalles. Stiekem ad ik het voor me zelf al min of meer bevestigd in me hoofd. Tot ik meer over pregnyl kwam te weten. Dat spul speelt spelletjes met je.

Lieverd het word echt makkelijker, het is jullie keuze...maar geef niet "te"snel op, anders begin je straks weer overnieuw.

Dikke knuff

14. senieke

senieke Lid

10 dec 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    hoi debby ,

Ja het is echt balen.. ben er helemaal niet goed van omdat ik zoveel hoop had op die eerste keer..
    opgeven doe ik zeker niet hoor, we gaan zo i zo door met volle moed.. al moet ik en men man nu eerst even bekomen.
    had niet gedacht dat het zo een grote klap zou zijn..
    je weet dat dit kan gebeuren en toch is die teleurstelling zo enorm groot..
    en het is zoals je zegt die pregnyl houdt je zo voor gek..
    Bedankt hoor , blij dat ik met jullie meiden er wat over kan praten.. en bedankt voor jullie steun die jullie elke keer geven :)

dikke knuff xxxxxxxxxx

15. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @allemaal, ja ik dacht idd dat doe ik wel even mee gaan met mijn vriendin, maar niet dus. ja mijn vriendinnen zijn op de hoogte van mijn toestand en hebben daar ook veel begrip voor, maar als ik zelf nog niet eens doorhad dat ik het eigenlijk niet aan kon, kon mijn vriendin dat ook niet weten! maar er met jullie over praten, helpt wel!

@senieke, aahh dat is echt balen! ik begrijp heel goed dat het verdriet groot is. ik zit nu in mijn wachtweken van mijn 1e IUI en heb natuurlijk wel hoop, maar goed het is altijd afwachten! vindt de rust in jezelf zodat je weer positief aan de 2e IUI kan beginnen vol goede moed! want jullie hebben nog meer kansen!

@debby hoe gaat het met de pijn? ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan bespreken of zeggen.

voor de anderen die ik ben vergeten, sorry ik schrijf nu even snel een berichtje op mijn telefoon, dus hou het even kort!

liefs,
    Naomi

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  17. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari
    Sandra27 – ronde 2 brusje – OI met 100EH Puregon – NOD 5 februari zwanger!!
    Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart
    Senieke- ronde 30 –IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari
    Hopesoon – ronde 1 met puregon–zelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart

Sween4 - ronde 1 – 100 eh Puregon 16-2 FM Meting-NOD geen idee!!
    Taaamaaar - ronde ?? –IUI 1 met 75EH Puregon - NOD??
    Naomi2011- ronde ?? –IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart
    Boefff - ronde 5 – start 75 EH Puregon-NOD ?.
    Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ??
    Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr
    duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr
    Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr
    Ploon – ronde 17 – IUI 1 met 75EH Puregon – NOD ± 12 maart

18. sandra27

sandra27 Lid

9 mei 2008
    99
    0
    0
    Hoi Ik heb al heeeel vaak pregnyl gespoten maar dat is mij nog nooit gebeurd gelukkig ! Wel dat ik het potje bijna omstoten hahaha.

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!

ben vandaag weer ongesteld geworden dus heb maandag mijn uitgangsecho.. verwacht daarna weer een weekje of 2 stil te liggen ivm cyste..

@sieneke, jammer zeg dat je eerste iui mislukt is:( het blijft toch altijd een flinke tegenslag! hopelijk lukt het de volgende ronde wel!:)

@debby, wat vervelend dat je zoon pijn hebt! ben benieuwd wat ze daarvan gaan zeggen in het zh.

@chantal, ik laat de pregnyl altijd in het zh zetten dus hun mengen die ook.

liefs

20. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    @Debby: wat heftig zeg die pijn! En zo vervelend dat je niet weet wat het is.. sterkte meid!

@naomi: ik vind het knap dat je met je vriendin mee gegaan bent, want ook al gun je het je vriendin als geen ander het blijft ontzettend confronterend, jouw reactie is heel logisch. We gaan er gewoon vanuit dat jij daar binnenkort ligt!

@stefanie: balen dat de follikels niet gegroeid waren. Hopelijk is er de volgende x groei te zien!

@sieneke en boefff: wat mega balen voor jullie beide... de teleurstelling zal wel groot zijn, knuffel voor jullie!

@hier: vandaag weer fm gehad en de pregnyl voor de zekerheid meegenomen maar helaas kon hij nog niet gezet worden, mijn eitje groeit traag en is nu 15 mm, nog paar dagen geduld en maandag weer terug voor nieuwe fm met hopelijk de pregnyl.

Deel Deze Pagina