Nadat mijn 2 liefste vriendinnetjes hier ook al hun foto hebben geplaatst hier ook 1 van mij -60 kilo met mn moppie
Dat bedoelde ik dus!...kwam net mn nest uit rollen (niet dat het er nu veel beter uitziet.... dagje no make up/borstel + jogging, slobbertrui en sloffen die vuinisbak waardig zijn
ik weet het nu zeker!, ben intussen weer op dat forum geweest en zag de fotos weer voorbij komen, pspmetplezier dus!
Niet zo actief hier meer de laatste tijd maar bij deze . Oh ja, het mannetje kijkt niet zo vrolijk aangezien hij erg verkouden was.
Ik met mijn dochter ruim half jaar geleden: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25114-albums3010-picture32437.html
haha.. ik las ergens dat iemand mij lichter had verwacht haarkleur of huidskleur.. vroeger dachten ze altijd dat ik Turks was, maar waarschijnlijk komt het omdat wij (in de verte) van joodse afkomst zijn.. maar echt heel in de verte dus die genen zijn blijkbaar wel sterk.. heb ook echt pijpekrullen hihi.. eefjes papa is hoogblond dus vandaar dat Eef zo licht is waarschijnlijk..
ow wow!! het mooiste kindje toch wel (buiten de mijne om ) die ik hier voorbij heb zien komen, wat een snoetje heerlijk