deze pollvraag is voor mensen die bewust zwanger werden met hun eerste kindje. sorry... typ foutje uiteingenlijk = uiteindelijk
16 maanden , wel zonder hulp middelen dus dat is positief. Nu zijn we alweer een half jaar bezig maar heb deze maand weer goede hoop.
Wij hebben bij de eerste langer dan een jaar geprobeerd om uiteindelijk via ivf zwanger te worden. Gelukkig wel via de eerste poging. Nu 10 maanden na de geboorte van men dochtertje zijn we in de 2e ronde spontaan zwanger geworden.
Ik heb gekozen voor 1 - 6 maanden. Ik ben 3 keer in ronde 4 zwanger geworden, maar helaas alle 3 de keren een miskraam. En 1x in ronde 5! En dat lijkt nu wel goed te gaan!
De eerste keer werd in 1 x ongesteld en daarna was het raak! Helaas eindigde het na 8 weken in een miskraam. Daarna hebben we een jaar moeten wachten voordat ik zwanger werd. Maar het was het wachten absoluut waard! Nu weer begonnen met eerste ronduhhh! Liefs Daan
In een keer raak (wel miskraam), daarna in de tweede ronde raak (ook miskraam) en nu zit ik weer in de eerste ronde na miskraam en ben ik aan het wachten, wachten, wachten....
Ik heb gekozen voor 1-6 maanden. De eerste keer dat ik zwanger werd was in ronde 3, maar is miskraam geworden. Meteen de maand erna (ronde 4) weer zwanger > Ook weer miskraam. Nu in ronde 5 (vanaf het begin dus) weer zwanger en nu is het maar afwachten of t goed blijft gaan of niet.
ik werd zwanger in de eerste ronde. helaas ging dat al heel snel fout. nu zit in de eerste ronde na die miskraam. we wachten af....
ik zou heel graag de poll open houden totdat er 1000 stemmen zijn geweest. Hopelijk lukt dat. maar ik zal het per 100 noteren, voor het geval dat dat niet lukt!
Eerste keer was het raak....een zeer welkom kadootje dat helaas een miskraam werd. Nu zitten we weer in ronde 1, hopelijk weer in een keer raak en met een goede afloop.