Goh, dan heb ik dus uiteindelijk een zeer vroege miskraam/niet doorgenestelde zw'schap gehad. Weer iets geleerd!
Ik ben echt een informatie-junk, word altijd heel blij van dit soort websites. Ik had zelf aan het begin van deze zwangerschap ineens een heel lichte KV-test ertussen zitten. Schoot helemaal in de stress. Hemel en aarde bewogen om een bloedtest te mogen laten doen in het zkh. Maar toen dus gerustgesteld door deze tabel. En wondertje is nu lekker aan het spartelen in mijn buik.
Bedankt voor het meedenken meiden. Ik had de tabel zelf ook al gevonden. Zolang er van een bloeding geen sprake is probeer ik de moed er maar in te houden. Het klinkt grk, maar na meer dan viereneenhalf jaar is het voor mij al heel bijzonder om weer (even) zwanger te zijn. Ik geniet ervan zolang het duurt.
M676, lekker eigenwijsje. Maar dat betekent dus ook dat ze zelf nog zou kunnen draaien. Dat hopen maar dus! Schorpioen, spannend! Ik had ook niet echt symptomen in die tijd. Ik had haar in de avond op bezoek en het lukte niet echt om te plassen. Dus ook een licht streepje. Maar ik was al wat verder in de zwangerschap dus had mezelf daarvoor al genoeg gerustgesteld met eigen testjes, haha. Klaasje, mooi! Spannende ww weer. Succes. Marianita, wat een tegenstrijdigheid. Wel een duidelijk streepje maar maar zo weinig hcg. Hoop dat het toch goed blijft gaan. En natuurlijk een fijne vakantie.
Emmy on board Tp ging goed, met echo dus goed in de baarmoeder. Embryo is van goede kwaliteit, 14 cellig op dag 3.5 dus hopen dat er ankers uitgegooid worden.
Sterkte marianita. Vroeg me idd ook af of dit alweer de 5e ICSI wordt voor een brusje.. Heb trouwens ook weer een eigen topic geopend. Merk dat het helpt om 'van me af' te schrijven en te delen. Jullie nog werken vandaag of vakantie? Wat een slecht weer zeg...
Heftig Marianita, sterkte! Hier nog eventjes werken totaan de vakantie. En dan met vliegende vaart richting iets met zon. Brrrrrrrrrrrrr wat een weer!
Even een zwaai vanaf hier. Gisteren ruim 2 uur op seh gezeten. Buikpijn, opgezwollen buik, kortademig en gewichtstoename. Bloed was goed, op echo een strek vergrote eierstok te zien en iets vocht in mijn buik maar niet noemenswaardig. Lijk haast 5 mnd zwanger, en dit echt sinds gisteren in 1x... Niet leuk.