Op de lijst kan ik het nu niet meer veranderen. Na 60 minuten kan je het niet meer aanpassen. Dus het komt op de volgende lijst die ik weer aan ga passen.
wie wil voor mij pendelen, heb vandaag mk gehad angelique jansen 26-10-1982 ben erg benieuwd liefs angelique
Meiden mijn inbox is per ongeluk helemaal gewist, zat niet echt op te letten. Er stonden nog een paar aanvragen in, maar ik weet dus echt niet meer van wie. Dus als je wilt stuur dan ff een PB, ik kan niet beloven dat ik heel snel ben met reageren. Want ik moet zelf heel hard klussen Aangezien er bij mij ook wat pendels op november staan... Maar mijn ei zit eraan te komen, want heb al 2 dagen lichte strepen op mijn ovutest!
@alies05: ja ik weet het dat je na 60 minuten niet meer kan wijzigen, ik hou in een ander topic een lijst bij, vandaar dat ik ook zei kijk maar of je het nog kan toevoegen
Ik mag weer op de lijst. Alies05 December zwanger van een meisje positieve test december 2008 en Justfem februari jongen positieve test maart 2009 Ik heb nu vanalles staan bij mijn pendels. Ik ben echt benieuwd welke uit gaat komen.... Groetjes, Nijntje
Ik heb dus een aantal pendels op november staan. Maar ik had toen alleen gevraagd wanneer ik zwanger zou worden, zou nu ook graag willen weten, wanneer ik een positieve test ga krijgen. Zou iemand dat voor mij willen doen ?
@nanske: balen, ik had gehoopt dat jij wel op roze zou gaan, nou in december zitten we samen met een zwangere buik onder de kerstboom, ff door de hormonen-dip heen bijten deze dagen en daarna weer aan de klus! En dan is het voor ons prettige zwangerschap & gelukkig er komt een baby jaar!
@justfem: Hey, zie dat je banner ook aangepast is... Nochthans had ik van Knippy gisteren ook nog een pendel gekregen, November, maar ja.. Ik hoop dat je gelijk hebt justfem... We gaan samen voor december! Liefs, Nanske
@nanske: Tja gister kwamen de langs, ik heb besloten deze maand me niet te veel mee te laten voeren door m'n emo-hormonen dat het niet raak is, denk dat een positieve gedachte een betere invloed zal hebben op het zwanger worden Je pendel kan nog uitkomen als je eisprong iets eerder is dan valt ie nog in november en is je test wel pas in december. Als je overigens een nieuwe pendel van me wilt kun je me een pb-tje sturen met je gegevens dan pendel ik opnieuw.
Hey Knippy, dank je nog eens om te willen pendelen voor me. Had zo graag met nieuwjaar een leuke aankondiging gedaan, maar dat zal er nu niet meer inzitten. We gaan samen voor december nu! Liefs Nanske
Er mag bij mij weer een pendel bij in de lijst: November zwanger van een jongen door Luukske. WHOEI! 5 pendels voor november...spannend!
Hallo allemaal! Ik heb laatst ook allerlei pendels aangevraagd, maar ze zijn bijna allemaal fout Ik had 7 pendels op december, 1tje op november en 1tje die zei in november zwanger posi test in december. Eigenlijk heeft nu maar eentje het goed gehad, ik ben nu namelijk zwanger En voor de nieuwsgierigen, de pendel van Supernanny had het goed! Die stond op november namelijk
Joepie... Weer een pendel goed. GEFELICITEERD! Nu niet allemaal gaan vragen of ik wil pendelen... want ik stop er tijdelijk weer even mee. Gaat niet zo lekker, heb nl. na mijn laatste miskraam nog steeds positieve testen en bloedverlies. Vanmorgen een echo gehad en er was niets te zien. Moet vanmiddag mijn bloed op hcg laten controleren en krijg maandag bij de gyn. de uitslag.