Ik was net aan het googelen naar andere homeopatische middelen die de kans op zwangerschap bevorderen... en toen vond ik dit, misschien wel interessant.... Vitamines die de mannelijke vruchtbaarheid zouden versterken: Vitamine C: goed voor het zaad Zink: o.a. nodig voor de vorming van sperma Magnesium en kalium: voor de beweeglijkheid van sperma Vitamine B12: nodig voor gezond sperma Vitamine E: Gunstig voor de vorming & de beweeglijkheid van sperma Foliumzuur: Het gebruik van foliumzuur en zink kan mannen vruchtbaarder maken. Het verhoogt in ieder geval het aantal normale zaadcellen bij mannen die niet zo vruchtbaar zijn. Ik had er werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Eens kijken of ik mijn man aan de folium krijg.... ik denk het niet...
oh dat wist ik ook niet! dat wordt weer een praatsessie vanavond haha 8) hij heeft wel met mij mee gedaan met tarwekiemoliecapsules te slikken, potje is al een tijdje op dus we slikken nu ff niet meer, maar die van mij is voor alles in als het maar helpt!
ik "voer" mijn vriend ook regelmatig vitaminepillen of van die visoliecapsules. Baat het niet dan schaadt het niet. En hij eet ze rustig op.
Heb het tegen mij man gezegt... Je had zijn gezicht moeten zien.... Dat was dus een overduidelijke "zet dat maar uit je hoofd"blik...haha
Joyce had je nog andere middelen gevonden die de vruchtbaarheid stimuleren ??? En je kan je man toch gewoon een multivitamine geven ?? Of wil ie die ook niet.