Zwanger zijn en genieten.. HOE???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jessy25, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ik ben nu 13 weken zwanger en zo ontzettend ongelukkig (door hormonen :( ) Kan niet meer werken, lachen of ook maar ergens van genieten... kan niet wennen aan mijn lichaam... Had hier bij mijn zoontje helemaal geen last van!

Ga nu al wekelijks naar een psycholoog en ik hoop zo dat dit een beetje zal helpen want je lijkt zo ondankbaar he! zoveel mensen lukt het niet eens om zwanger te worden! Ik mag het nu voor een 2de keer meemaken en ik jank al maanden aan een stuk door...:(

Herkennen sommige meiden dit :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah, ik kan je ook niet vertellen hoe je gelukkig moet zijn of hoe je je gelukkig moet voelen.
    Denk dat je sowieso niet te veel druk bij jezelf neer moet leggen. Dat je hulp hebt gezocht is toch al heel erg goed!

Ik word echt al gelukkig bij het idee dat er een prachtig minimensje in mijn buik groeit! Hij / zij leeft, beweegt...geweldig!
    Nou is er inderdaad veel medisch gedoe aan vooraf gegaan...

Ik hoop dat je gauw ontzettend kan genieten. Een tweede zwangerschap vliegt voorbij en...het zou zomaar de laatste kunnen zijn!

Elmo

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Echt vervelend zeg! Hopelijk wordt het minder in de loop van de zwangerschap. Maarre... van mij mogen kindertjes ook gewoon uit de rode kool komen hoor. ;)

Sterkte!

4. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya

Deel Deze Pagina