Ik ben nu 13 weken zwanger en zo ontzettend ongelukkig (door hormonen ) Kan niet meer werken, lachen of ook maar ergens van genieten... kan niet wennen aan mijn lichaam... Had hier bij mijn zoontje helemaal geen last van! Ga nu al wekelijks naar een psycholoog en ik hoop zo dat dit een beetje zal helpen want je lijkt zo ondankbaar he! zoveel mensen lukt het niet eens om zwanger te worden! Ik mag het nu voor een 2de keer meemaken en ik jank al maanden aan een stuk door... Herkennen sommige meiden dit
Tjah, ik kan je ook niet vertellen hoe je gelukkig moet zijn of hoe je je gelukkig moet voelen. Denk dat je sowieso niet te veel druk bij jezelf neer moet leggen. Dat je hulp hebt gezocht is toch al heel erg goed! Ik word echt al gelukkig bij het idee dat er een prachtig minimensje in mijn buik groeit! Hij / zij leeft, beweegt...geweldig! Nou is er inderdaad veel medisch gedoe aan vooraf gegaan... Ik hoop dat je gauw ontzettend kan genieten. Een tweede zwangerschap vliegt voorbij en...het zou zomaar de laatste kunnen zijn! Elmo
Echt vervelend zeg! Hopelijk wordt het minder in de loop van de zwangerschap. Maarre... van mij mogen kindertjes ook gewoon uit de rode kool komen hoor. Sterkte!
heel herkenbaar!!!! lees maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/133186-prenatale-depressie.html was bij mij na 14 weken ineens helemaal verdwenen trouwens. je mag me altijd pm-en als je wilt!