Hoi ik ben vandaag 5w1 d. Mijn hcg gisteren was 240. Op 4w was mijn hcg 84. Mijn progesteron is 6,5. Mijn huisarts zegt dat alles goed is???? Toch maar gebeld naar mijn gynaecoloog. Ze zei dat hcg idd laag is. En dat het twee kanten op kan. Pfff Ik ben zo zenuwachtig. Morgen heb ik terug een BA. Hopelijk blijft mijn waarde stijgen. Ik zal mijn huisarts om uterogestan vragen. Maar volgens mij weet hij niet heel veel over hcg en progesteron waarden. Wie heeft dit ook meegemaakt?
Hcg is idd laag. Hcg verdubbelt zich iedere 48-72 uur. Grofweg uitgerekend 4w 84 4.3 168 4.6 336 5.1 672 En dan ben ik uitgegaan van verdubbeling per 72 uur dus echt heel ruim genomen. Je hcg is dus niet goed verdubbeld. Een kleine afwijking is mogelijk maar dit is te groot. Nu nog aan de utro beginnen heeft weinig nut ben ik bang. Dit zou je eigenlijk al vanaf de eisprong moeten doen. Ben bang dat t er niet goed uitziet.. Hcg-waarden tabel
Ik denk dat zonnetje gelijk heeft en je je wellicht moet voorbereiden op slecht nieuws... Bij mij was mijn hcg ook niet goed verdubbeld (op 4 dagen tijd maar een derde gestegen) en het is niet goed afgelopen. Sterkte, hopelijk heb je gauw duidelijkheid!