Ik ben nu 9 weken zwanger en de misselijkheid neemt alleen maar toe, ik weet dat er een hcg piek is rond de tiende week en dat het daarna meestal weer afneemt. In welke week waren jullie het meest misselijk, en wanneer werd het minder? Alvast bedankt.
Ik heb van 4 tot 15 weken niks anders gedaan dan spugen, spugen en nog eens spugen maar daarna ging het gelukkig snel beter en niet veel later is het zelfs helemaal over gegaan.
Verschilt per persoon, ik ben van 7 weken tot nu kotsmisselijk maar ergste was tot 24 weken dat het hinderde in mijn dagelijkse dingen. Je zou altijd als het echt niet gaat zijn er van allemaal dingen gember,seaband armband, liep met mini lucht verfrisser zodat nare geurtjes snel kon laten verdwijnen hihi maar hopelijk ben je er na 12 weken vanaf
Bij mij begon de misselijkheid bij week 6 en aangezien ik echt geen zin had om te blijven spugen ben ik direct naar de huisarts gegaan om medicatie te halen, daarna dus nergens meer last van gehad en vanaf week 11 had ik de medicatie niet meer nodig en was ik er gewoon vanaf.
Bij mij tussen de 6 en 17 weken. En de piek lag daar ergens tussenin. Vanaf de 14 weken werd het wel al echt minder en hoefde ik nog maar 2x per week te spugen, maar had wel dat vervelende misselijke gevoel. Na de 17 weken was alles verdwenen.
Rond de 10 weken was het op z'n piek. Rond de 14 nam het af. En met 16 weken was het nihil. Nu af en toe.
Van 6 tot 20 weken alleen maar kunnen liggen en kotsen (bij Finley ). Maar toen had ik extreme zwangerschapsmisselijkheid. Bij Aiden tot 12 weken misselijk geweest (niet overgegeven).
vorige zwangerschap vrijwel de gehele zwangerschap, met een piek van week 8 tm 16 en vanaf een week of 30 tot het einde. Deze zwangerschap tm week 9, nu in week 11 minimaal meer!
Bij mijn eerste zwangerschap was de piek tussen week 7 en 8 het hoogst en met week 13 was het zo goed als weg. Nu is het ook begonnen in week 7. Alleen lijkt het nu of ik meer last hebt dan bij de eerste. Maar ik denk dat het komt doordat ik bij de eerste 2 weken op vakantie was en minder dingen moest doen. Ik hoop dat het nu ook rond week 12/13 stopt. Bij beiden keren gelukkig niet hoeven te overgeven, alleen heeeeeel erg misselijk en kokhalzen blegh
Mijn piek was in week 9 of 10. Bah....wat voelde ik me beroerd! Daarna begonnen met de medicijnen (emesafene) en dat werkte gelukkig! Sinds 2 weken gestopt met de medicijnen en dat gaat prima! Sindsdien nog maar 1 keer gespuugd gelukkig. Sterkte ermee!!
Bij mij precies tot en met week 16. Geen dag langer. Daarna wel last van brandend maagzuur, maar dat was naar mijn mening een stuk makkelijker te verhelpen. Het was ook van de een op de andere dag minder, duurde ook wel eventjes voordat ik dat besefte
Tussen de 6 en 16/17 weken enorm misselijk geweest. Leek even weg te zijn maar komt nu weer een beetje terug...
Bij mij is het van week 5 tot week 9 het ergste geweest, nu sinds 2 dagen wel weer een beetje misselijk maar denk dat het door stress komt en vermoeidheid.
Bij mij was in beide gezonde zwangerschappen de misselijkheid het ergste vanaf ongeveer week 6 tot week 10-11. Troost je met de gedachte dat het daarna bij veruit de meesten al snel een stuk minder wordt of zelfs helemaal verdwijnt. Sterkte met de misselijkheid, ook voor alle andere dames hier die er nog last van hebben!
Week 14/15, toen toch maar medicatie gevraagd. 3 week later weer gestopt maar is nog steeds niet weg helaas...
Tussen de 6 en 14 weken. Veel spugen vooral tot de 11 weken daarna nam het langzaam af. In het begin was ik ook erg moe, kon wel de hele dag slapen :/