Lieve meiden die in het zelfde vreselijke schuitje zitten als ik op het moment. Kort geleden een miskraam gehad, gecurreteerd of een naderende miskraam... Hebben jullie behoefte aan een topic in de zwanger worden clubs? Ik lees al een aantal dagen mee met "Verder na een miskraam" maar de meeste daar zijn al weer een heel eind zwanger. Hoewel dat het áller mooiste vooruitzicht is wat we allemaal wensen natuurlijk, is dat voor ons nu even niet aan de orde... Als er wat mensen belang bij hebben waarbij het nog recent is, dan maak ik (of 1 van jullie!) er een topic aan om elkaar te kunnen steunen en gevoelens en ervaringen te delen. Én hopelijk natuurlijk, om over een aantal maandjes met elkaar weer op de roze wolk te mogen zitten en blíjven zitten . Liefs
Loki, ik ga met je mee als je een topic opent. Vind het zelf ook wat vervelend om ergens binnen te breken. Tenslotte is het voor ons nog héél recent en moeten we echt nog van 0 beginnen. Als je eentje opent ben ik daar...
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/191829-de-roze-wolk-gevallen-beginnen-weer-voor-1-a.html#post6648669 Dan zijn we vast met 2e! Er hebben vast meer meiden behoefte aan straks... Ik heb expres het woordje miskraam niet gebruikt. Wordt daar zelf iedere keer zo verdrietig van als ik dat voorbij zie komen in de zwanger-worden-club-lijst Lieve meiden, wees zo vrij om je bij ons aan te sluiten!
Ondertussen hebben zich al een aantal meiden gemeld, fijn. Kunnen we 'lekker' met elkaar praten, ons verdriet delen en vast ook onze betere toekomst. Lieve meiden die in het zelfde schuitje zijn beland, twijfel niet maar kom eens een kijkje nemen bij ons...