Ik werk voor de huisarts maar ik zou dolgraag taarten willen maken. Het lijkt mij zo ongelofelijk leuk om een eigen bedrijf te hebben en prachtige en heerlijke taarten van marsepein etc te maken. Jammer genoeg mis ik het talent haha. Ik heb wel gebakscursussen gedaan, en ik vond het fantastisch om te doen. Ook een tijdje als hobby gehad, maar de spullen heb ik weggegooid omdat ik er te weinig mee deed en het best duur was. Nu heb ik onlangs een pieten taart gemaakt en nu wil ik graag een kerstman taart maken. Ik kan van de voorpret al genieten Wat is jouw droombaan?
Het decor voor attracties in bv. de Efteling maken, zoals bv. Droomvlucht (maar dan moderner ). Al vind ik mijn huidige werk (onderwijs) ook geweldig leuk! Liefst zou ik het combineren met lesmateriaal maken of een keer een boek schrijven over onderwijs ofzo. Wie weet ooit.
Ik heb een tuin waarin je mag experimenteren! Leuk! Mijn droombaan: Een kleinschalige bosschool openen/runnen voor jonge kinderen.
Violiste op hoog niveau lijkt me heel gaaf! (Ik kan verder niet vioolspelen maar ik vind het prachtig als mensen dat goed kunnen)
Ow als ik toch goed kon zingen hè! Daar kun je zoveel emotie in kwijt! Maar ik ben echt een kraai, het is dat Jezus niet kan protesteren op zondag in de kerk, anders zou hij mij nog adviseren om de dayjob niet op te geven XD
- Een eigen winkel openen met babykleertjes/accesoires - Of vroedvrouw/verloskundige bij jullie in NL (deels met zelfstandig pretecho bureau en deels op materniteit) Nu ben ik verpleegkundige dus in principe als ik 2j bijstudeer ben ik vroedvrouw. Zit al jaren in mijn hoofd dus ooit???
heb mn droombaan sinds kort gevonden in de thuiszorg. Vind het erg leuk! Om toch wat te dromen te hebben lijkt kraam verpleegkundige me ook geweldig al weet ik niet of ik het ziekenhuis een leuke werkplek vind.
Één kindvriendelijke mini camping met trekkershutten en glamping tenten. Wat er ook moet zijn. Plukhoeve en boomgaard Schapen, kippen, konijnen Natuurlijk speeltuin
Hmm… Dat is zo'n beetje elke 5 jaar iets anders bij mij Ik vind veel te veel interessant in ieder geval en kan me écht niet voorstellen dat er iets is wat ik mijn hele leven zou kunnen doen... Als 5-jarige was het mijn droom om chirurg te worden, jarenlang, totdat ik in de puberteit ergens het besef begon te krijgen dat ik dan wel héél lang moest studeren... Dat werd 'm dus niet Toen ben ik jaren op zoek geweest, ik had echt geen flauw idee wat ik, naast chirurg en/of moeder worden, anders nog wilde. Rond mijn 21e ben ik uiteindelijk spontaan ergens ingerold; het ontwerpen en creëren van 3d haarstijlen voor avatars in Second Life (Geen idee of iemand dat nog kent? ) Dit heb ik uiteindelijk bijna 3 jaar gedaan en was super gaaf om te doen! Daarna ben ik een tijdje thuisblijfmoeder geweest en in die periode heb ik mijn vrije tijd veel besteed aan fotografie. Dit kreeg ik erg snel onder de knie en ook dit vond ik zó leuk om te doen, dat het uiteindelijk bijna 5 jaar mijn droombaan geweest is Nu ben ik sinds 3 jaar weer thuisblijfmoeder en heb ik in de tussentijd een aantal leuke dingen op artistiek en creatief gebied gedaan voor een aantal bedrijven in deze sector; productpromoties, voorbeelden maken en online en live workshops geven. Nu heb ik als volgende "doel" om iets te bereiken met de "kunst" die ik maak. Hoe en wat precies, dat zien we allemaal nog wel; alles op z'n tijd (Niet zozeer het verkopen van kunst o.i.d. maar wellicht iets in de richting van het geven van lessen en/of workshops.)
Mijn droombaan is dat ik iets heb of bedenk waarbij het geld vanzelf binnenstroomt haha Zoals een (paar) vakantiehuizen bezitten om te verhuren oid, zodat ik niet of nauwelijks meer hoef te werken en alleen maar leuke dingen kan doen. Maar wie weet zou ik mijn huidige werk dan nog wel voor een paar uurtjes per week willen doen, die vind ik toch ook best leuk gelukkig (ggz)
Verloskundige, gynaecoloog of een paardenhouderij aan huis. Ik werk op een hr afdeling, net ietsje anders