Haai dames... ik baal als een hele lange stekker Ik heb mijn case report van mijn stage bijna af... (soort verzameling van allemaal opdrachten) Nu had ik met eindnote de literatuur bij gehouden.... dus op laatste pagina stond hele lijst met literatuur... Maar nu wou ik het zelf gaan onderverdelen in boeken, internetsites en filmpjes... Ik heb dus een voor een die eindnotes weg gehaald en ze in een nieuw blad geplakt..... en zo alle internet sites onder elkaar, en alle boeken ook bij elkaar... Ik dacht dan plak ik dat weer in mijn case report... Maar nu het probleem.... er blijft een lijn staan.. van de eindnote.... en wel op de laatste lege pagina... ik heb ALLES geprobeerd maar ik krijg het niet weg.... Heeft iemand hier een tip want ik kan wel huilen en mn laptop uit het raam smijten... heb 1 juli mijn deadline :,( Liefs Muis en alvast bedankt
Dus je hebt een hele lege pagina met 1 streep er op ? Kan je die dan niet weg gooien ? of heb je die streep ook nodig ?Anders kan je misschien de ondermarge van die pagina er boven kleiner maken zodat die streep naar de pagina er boven toe komt.
Ik ben normaal echt heel handig met Word, maar ik snap niet wat je bedoelt hier... Bedoel je de lijn van het pagina-einde? Want die zie je niet met printen he?!
Kaatje, dat heb ik allemaal al geprobeerd!! werkt niet.. en poppedopje.... als je een eindnote maakt... dus je tikt een stuk in word, en dan doe je een klein cijfertje erboven die verwijst naar de bron die bron komt op de laatste pagina.... met een streep eronder.... dus op het eind heb je een hele lijst literatuur met onderop een streep..... ik heb dus nu alleen die streep nog over.. en die verdwijnt naar de volgende pagina .. dus ik heb dan een leeg blad, met alleen 1 lijn.. ik kan m niet verwijderen... alleen als ik maar een paar regels heb op mijn bronnen lijst... maar ik heb een hele lange lijst literatuur lastig uit leggen maar misschien snap je het nu
Ja, maar het klinkt wel als een voetnoot, zoals DevilChase zegt... Ergens staat dan toch nog een 'eind-note', anders houdt ie die lijn niet aan....Heb je al je tekst al doorgenomen?
Als het digitaal aangeleverd moet worden dan weet ik t niet, maar als het uitgeprint aangeleverd moet worden dan gooi je die laatste pagina toch gewoon weg? Waarschijnlijk denk ik veel te simpel en moet t dus digitaal, maarja, wilde toch even reageren; soms is de makkelijkste oplossing het moeilijkst te bedenken namelijk
ik heb wel al mijn eindnotes nog in mijn verslag staan....... dus de bronverwijzing...dus 1 tot en met 26 ofzo... alleen heb ik de laatste pagina veranderd... waar de hele bronvermelding komt te staan.... en daar staat nu dus die irritante lijn op de laatste lege pagina
maar die lijn blijft daar staan omdat word denkt dat daar wat onder hoort, wat jij net hebt weg gehaald....
wat ook nog kan is dat hij je literatuurlijst zag als een tabel - heel irritant om tabellen weg te krijgen in word. Selecteer de lijn en klik met je rechter muisknop. Zie je nu iets staan over rijen? als t inderdaad nog een 1-rij tabel is, kan je vaak hier kiezen "delete rows". soms moet je eerst de hele " tabel" mergen tot 1 cel, en dan delete rows kiezen.
ook al gedaan... alles behalve dat stuk gekopieerd.... nieuw document en die lijn komt mee... ZO irritant... en ik kan de lijn niet selecteren dus ook niet weg halen
in Word is het ook nog wel eens zo dat weghalen met Delete niet werkt, maar met backspace wel... Misschien dat dan kan?