Lieve meiden als allereerst iedereen gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn. Ik kijk al een tijd op deze pagina maar post nu voor het eerst iets omdat ik echt helemaal in de war ben. Mijn man en ik proberen sinds september zwanger te worden. we zijn beiden 26jaar. Heb een normale regelmatige cyclus van 26 dagen. voel mn eisprong ook altijd heel goed. sinds vorige maand ben ik met ovulatietesten aan de gang. Dit ging vorige maand heel goed. Deze maand gaat het zoooo raar. Zit nu op dag 22 van mijn cyclus en test sinds zaterdag al postief met mn ovulatietesten. ook vorige week maandag was mn ovulatietest 2 dagen postief (wat volgens mij mijn daadwerkelijke ovulatie was, dat voelde ik). Hoe kan het nu dat ik positief blijf testten? Bedankt alvast voor jullie reacties Liefs Nicolle
dat kan betekenen dat je zwanger bent, een ovutest blijft dan namelijk positief. welk merk gebruik je?
nou zaterdag is al wel 5 dagen na je ei dan, kan innesteling zijn en dat je ovu toch een zwangerschap pakt, maar al zo duidelijk va zaterdag ja is wel snel.... wanneer is je nod?
mijn nod is komende maandag de 22e. vorige maand ging het gewoon prima met de ovulatietesten. ik gebruik ze niet meer haha word er maar onzeker van
wel verwarrend! nou als innesteling zaterdag was, , wie weet was je ei wel maandag vorige wk en ben je toch stiekem al zwangert! duim voor je op een posi test! je kan voor de zekerheid blijven klussen nu om de dag.... ben benieuwd! alleen als je ei vorige wk maandag was 1 dec, +14 dagen, dan zou je nod de 14e dec moeten zijn, en dat matcht niet met je nod van 22 dec, dan was je ei wel heel vroeg in je cyclus....
Ik hoor rare verhalen over die van kruidvat. Vals positief etc...dus misschien andere kopen en die gebruiken?
durf t niet te hopen hoor hihi. maar hou jullie zeker op de hoogte. succes allemaal en bedankt voor het snelle reageren, vind ik lief!
Ik heb ook al veel negatieve verhalen gelezen over de kruidvat ovulatie testen. Hopelijk ben je zwanger maar er zijn meer meiden hier op het forum die meerde dagen positief testen met kruidvat testen. Ik heb die van sensitest die geeft echt maar 1 dag knalpositief aan. Succes ik duim voor je
Kruidvat ovutesten? Hmm.. zou ik niet meer gebruiken als ik jou was... Ik heb alleen maar slechte verhalen daarover gehoord; vals positief, heel lang positief... Het zou kunnen dat je zwanger bent hoor! Dus dan zou ik als ik jou was een dezer dagen even een testje doen. Als je niet zwanger blijkt te zijn, probeer dan aub andere ovutesten, zoals bijv. van sensitest of matcare. Succes!
Ik ben zwanger maandag was mn nod. er kwam niets dus ik testen. Negatief. Ik voelde ook dat ik ongesteld ging worden dus ik had de hoop opgegeven. Vanochtend toch maar een test gedaan omdat ik dacht nu duurt het wel heel lang voordat die menstruatie komt, en ja hoor hartstikke zwanger! sja ik weet niet of die ovulatietesten iets gezegd hebben maar wel apart hihi.
gefeliciteerd... wilde net gaan typen dat bij mij de ovu testen positief waren na een positieve zwangerschapstest... dus dat kan...
Dankjewel allemaal. ben enorm blij maar moet zeggen vind het wel heel erg spannend. bij elk steekje denk ik, het zal toch niet misgaan. maar dat hoort erbij denk ik. heb 20januari de eerste afspraak bij de verloskundige. Iedereen fijne dagen en een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!