ovulatietesten en tempen, naar wie moet ik luisteren?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by september08, Nov 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    halllo allemaal,

Ik heb een ff kaartje gemaakt en heb stiekem ingevuld dat ik morgen ook een hoge temp heb. En dan zegt hij mijn ei te hebben gevonden op afgelopen vrijdag.
    Maar mijn ovluatie test was gister beter/donkerder als vrijdag.
    Langere hoge tempertuur invullen helpt niet om mijn ei te verplaatsen.
    Naar wie kan ik het beste luisteren? Ik ga vanmiddag om 3uur nog een ovulatie test doen en morgen tempen, weet ik vast meer. Maar zit zo ongeduldig te wachten.... Dacht misschien kent iemand het van zichzelf?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik zou gewoon even je ovu testen afwachten. In combinatie met tempen kom je denk ik al een eind verder.

3. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    ff verschuift soms de dag van je eisprong na een paar dagen.
    Dus doortempen en testen tot je negatief test, dan zie je over een paar dagen waar je kruis komt/blijft.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Een ovulatietest kan je nooit garanderen dat je ook écht een eisprong hebt.
    Een ovutest kan namelijk wel positief worden, maar dat wil niet voor 100% zekerheid zeggen dat je ook echt een ei krijgt.
    Alleen je temp kan dat. Mits je natuurlijk consequent tempt en rekening houdt met eventuele omstandigheden.
    Als jij vannacht dus bijv. langer geslapen hebt dan gemiddeld, moet je dat aangeven bij FF. Daardoor kan je temp vandaag hoger zijn en wordt ie dus niet voor de volle 100% meegerekend.

Share This Page