Hallo allemaal, Zijn er meer hier die langer bezig zijn (wij nu 2 jaar, Clomid sinds sept 2007 en 1 x zwanger maar miskraam) en merken dat je relatie negatief beïnvloed word? Na onze miskraam werder we samen alleen maar sterker, maar nu een half jaar later krijgen we steeds vaker misverstanden, irritaties, spanningen etc. Soms denk ik wel eens: zou makkelijker zijn om overal een punt achter te zetten en er vanaf te zijn... Maarja, dat zijn de hormonen denk ik Iemand tips of gewoon ervaringen zodat ik iig weet dat ik niet de enige ben die hier last van heeft? Bedankt! Cjpt
dat hebben we hier ook idd.. soms kunnen we echt ruzie maken over iets wat te maken heeft met kinderen krijgen. dan denk ik ook... laten we er maar mee stoppen. maar goed dan praten we t weer uit en gaan we natuurlijk verder want een gevoel kan je niet zomaar laten stoppen, ons gvoel is dat we papa en mama willen worden. helaas moeten we daar dan ook een keer een ruzie voor over hebben.. maar t moet idd niet te gek worden! sterkte met alles!
Hoi cjp Ik ken het zelf niet eigenlijk, maar ehm, mag ik vragen waar die 'ruzies' dan precies over gaan?
ik zit nu aan de protesteron en ik weet dat ik daar geirriteerd van raak. er hoeven maar kleine dingetjes te gebeuren en ik word erg kwaad het gaat dan echt helemaal nergens over. dus ik weet gewoon dat het aan mij ligt ook al vindt ik dat dat op dat moment niet zo is. hihihi
Ruzies gaan bijv over als ik me verdrietig ofzo ben en hij het niet ziet / begrijpt. Dat gebeurde vroeger ook wel eens maar nu raakt het me veel meer. Of als hij geen zin heeft tijdens een klusdag. Als ik wil praten over later als we een kindje hebben en hij niet (omdat hij dat soms moeilijk vind). Of noem maar op! Misschien zijn het inderdaad de hormonen van Clomid (wordt ook gek van de opvliegers). Ik weet dat ik vaak onredelijk reageer. Tis gewoon zo frustrerend!
Over dat je je verdrietig voelt en hij het niet ziet/begrijpt kan ik wel meepraten. Maar ik denk dat de meeste vrouwen dat wel kunnen.... Het is voor mannen gewoon heel moeilijk om bepaalde dingen te begrijpen En zin tijdens een klusdag... Misschien is het gewoon een idee om het wat rustiger aan te pakken allemaal als het lukt? Niet vertellen bijv dat je ei bijna springt, maar hem gewoon op een leuke manier verleiden Voor heel veel mannen is het namelijk moeilijk/niet interessant om op commando sexen.. Dus misschien werkt het als je er wat leuks van maakt elke keer Mijn vriend vindt het dan niet erg om op commando te sexen, maar ik probeer hem wel elke maand een keer te verrassen met iets om het gewoon leuk en interessant te houden.. Ik koop dan stoffen rozenblaadjes en maak er een spoor van naar de slaapkamer bijv. kaarsjes aan, etc.. Of doe het eens op een andere plek, andere manier (stand)... De meeste mannen vinden dat toch wel leuk hoor Het kost allemaal wat meer moeite, maar zo hou je het wel leuk Voor jezelf ook! En praten over een kindje later.... Tja, misschien is het toch een idee om dat met iemand anders te doen? Of hier op het forum Zo kan hij een beetje rust krijgen erover en misschien komt ie er dan zelf eens mee aanzetten Ik hoop niet dat ik te opdringerig ben nu met mn 'tips' en dat je er wat aan hebt Weet iig wel dat je hier op het forum altijd je hart kan luchten!