Het is nogal een domme vraag , maarre...het zit zo: Ik ben verschrikkelijk aan het opruimen en ben de boel een beetje opnieuw aan het indelen voor als de kleine meid straks rond gaat kruipen. Dus, de schoonmaakmiddelen en dergelijke uit de aanrechtkastjes en naar de gangkast, de vazen niet meer onder in het dressoir maar naar de gangkast, dat soort dingen. Alleen....nu zit ik met een volle gangkast en ruimte in het dressoir! Aan de ene kant staan de spelletjes en wat speelgoed van m'n dochter, maar achter het andere deurtje is het nog leeg. Is het raar om bijvoorbeeld de hand- en theedoeken in je dressoir te bewaren? Of de voorraad frisdrank? Het dressoir staat in de woonkamer, en we hebben een open keuken. Wat bewaren jullie in het dressoir?
waarom zou dat raar zijn. Jij bepaald waar je iets neerzet al bewaar je er een autoband in.. geen punt toch. wat jouw makkelijk lijkt en waar je rruimtegebrek voor hebt. flessen frisdrank zijn toch een prima idee evt. boeken/dvd's enz. hier geen dressior maar wel een kast daar staan boeken in, mappen met administratie, de printer, cadeaupapier, verbanddoos, tijdschiften die ik wil bewaren. handdoeken ook prima toch, geen gevaar als de kleine ermee loopt wel praktisch te pakken.
Ons dressoir wordt straks gebruikt als commode, dus allerlei babykleertjes, luiers, doeken, verzorgingsspulletjes enz. Maar het maakt niet uit wat je er in stopt. Zo lang het niet gevaarlijk kan zijn voor de kleine is het goed toch?!
Achter de ene deur zit onze administratie, in de andere deur alle spelletjes, puzzels en nog wat speelgoeddingen van Robyn. In de 3 lades zit vanalles. Van pen tot lampje en van snoer tot kaars.
We hebben een grote buffetkast (2m breed en 2,20m hoog)) met onderin 6 grote lades waarin we bewaren: administratie en kantoorartikelen, bordspellen, tafellinnen, electronica (telefoonopladers, videocamera, etc) en 1 la wordt gebruikt voor chips, nootjes, etc. Bovenste gedeelte bestaat uit planken met grote schuifdeuren ervoor. Daarachter staan de wijn-/cocktail-/drankglazen en wat flessen drank. Theeservies en een hele verzameling thee en nog wat ander serviesgoed.
haha ik dacht meteen ' dat weet ik zelf niet eens' Er ligt echt vanalles en nog wat in. ik heb het laatst wel opgeruimd maar het is alweer een zooitje. Doe er gewoon in wat je wilt, het zit toch achter deurtjes
Wij hebben geen dressoir in de woonkamer maar echt een tv kastje met 2 lades. In de ene lade hebben we de waxine lichtjes, tijdschriften, soms wat brieven, laders en dat soort 'rotzooi' liggen en de andere lade is van/voor onze dochter dus daar ligt van alles in, wat ze er zelf in legt. Maar het maakt toch niet uit wat je er in legt? Als het niets gevaarlijks is voor je dochter, kun je er alles in leggen wat je wil .
Bij mij staan er administratiemappen in, een stapel ongelezen tijdschriften, kaartjes die ik naar mensen kan versturen en alle foto's die we hebben. In de lade die in het dressoir zit, zitten enveloppen, postzegels, plakband/ niettang/plakstift etc..... zeg maar dingen die je op een kantoor op het bureau vind.
Heb hem net opgeruimd, niet dat straks wellicht de kraamhulp een la opentrekt en denkt 'Oh my GOD!' hahaha
Kaarsen, seizoensspullen, knutselspullen, snoertjes, batterijen, fototoestel, kaarten, postzegels ed. Gebruiksaanwijzingen van het apperatuur. Van alles dus! Maar wel alles geordend. Je moet erin stoppen wat je zelf handig vind.
Even de lades en deurtjes af gaan hoor. Waxinelichtjes, een dvd speler ( omdat we geen meubel meer hebben) en de spiegelreflex. Verder wat post in een la, ligt er tijdelijk tot het naar boven in mappen gaat. Een prutjesla met haarlotion voor dochter, kammetje, creme, maar ook een armband van mij, centimeter... Eh, dan heb ik nog een gedeelte voor wat boeken, fotoboeken en een doosje met lijm, nietjes etc. en achter het laatste deurtje staat de luiertas en nog een lege doos geloof ik. Ik zou er ook wel wat meer in kunnen doen qua servies enzo, al heb ik dan het liefste een mooie grote buffetkast.
geen dressoir maar kast die erop lijkt , er zit servies in en theepotten en een vaas waxinelichtjes en dat soort dingetjes