Lieve meiden, Ik ben nieuwsgierig naar hoe lang jullie erover gedaan hebben om voor de eerste keer zwanger te raken. Ik hoor zoveel verschillende verhalen. Zelf zit ik pas in mn eerste cyclus, dus verwacht nog niets. Ben nieuwsgierig. liefs Dina
Hoi Dina Mijn eerste zwangerschap was raak in ronde 3 helaas geeindigd in een miskraam. de zwangerschap van mn zoontje was ook weer raak in ronde 3. en nu bezig voor een tweede kindje maar helaas al weer 5 rondes bezig had gehoopt dat 3 mijn geluksgetal was aanstaande zaterdag is mn nod dus weer testen. succes met zwanger worden groetjes jane
hai Jane, Oh vervelend hoor, miskraam... hoor je best vaak he?!Fijn dat het snel raak was...hihi nu je tweede, wauw! je nod is je niet ongesteldheids dag toch? hoe zit dat precies? snap nog steeds niet helemaal wat het nou is haha de dag nadat je ongesteld had moeten worden ofzo? heb je in je omgeving mensen die zwanger zijn? bij mij nog niet... wel net een aantal bevallingen haha Hai Sjanienu, oh jeetje ook al een miskraam... ik hoop voor je dat het snel raak is! Hoi Natasja, ok, maar wat wil je daarmee zeggen? Ik heb dit topic niet gezien, dus denk, ik zet hem er gewoon tussen.... liefs Dina
Ik zit nu in ronde 13, en helaas nog niks. Maar er zijn er ook genoeg die heel snel zwanger zijn! Denk alleen niet dat het heel verstandig is vanaf ronde 1 al hier ornd te hangen, want als je er dan wat langer over gaat doen zal het ee eeuwigheid lijken.. Lekker alles laten varen en wel zien waar het schip strand lijkt me op dit moment eerlijk gezegd nog het beste voor je.... Succes en hoop dat het snel raak is voor je! Liefs
Hallo! Van onze dochter ben ik in de 3e ronde zwanger geraakt. Nu is het nog even afwachten... Ik ben net weer gestopt met de pil. Wil eerst even kijken of mijn cyclus goed op gang komt en dan proberen we vanaf januari weer zwanger te worden. Ik hoop dat het dan weer net zo snel mag gaan... Hey succes meid en hoop dat je snel zwanger wordt! Liefs Elly.
Ik ben al bezig met ronde 15 (1,5 jaar) en helaas ook nog niks Hoop voor iedereen dat het snal gaat gebeuren! Succes iedereen! Liefs Lin
Ik ben nu ongeveer 6,5 week zwanger. In juli gestopt met de pil. Dus ronde 4. Ik heb veel gehad aan de menstruatiekalender op libresse.nl. Daarmee wist ik wanneer ik de eisprong ongeveer moest hebben. Succes!
Leuk om dit allemaal te lezen.. Hoop dat het bij ons ook snel mag lukken... Wij zitten nu in de 7e ronde
ik was al 3 maanden gestopt met de pil om eerst een regelmatige cyclus te krijgen, daarna zijn we er pas voor gegaan. Ronde 1 geklust zonder voorbehoedmiddelen maar niet op 'klusdagen' gelet. We werden zwanger in ronde 2!
In ronde 3, ronde 4 en ronde 5 (doorgeteld dus vanaf het stoppen met de pil), helaas alledrie een vroege miskraam. Vanaf de 3e vmk nog steeds niks en nu zitten we in ronde 11. Maar ik heb goeie hoop voor deze ronde, we zullen zien!