Veel plezier vanavond Niala! Ik heb ook nog goeie hoop voor je hoor,Xon, duim me rot voor je. Even updateje van de zwangerschap; Nou is het mijn 2e kindje, maar ik vind het nog enger dan bij de eerste! Kan ik het wel aan, 2 kindjes? Zeg steeds tegen mezelf dat het door de hormonen komt al die angst, want ik heb er echt wel goed over nagedacht. Maar ik ben zo moe steeds en dan denk ik, ojee, dat heb ik dadelijk ook door de gebroken nachten, hoe kan ik dan 2 kindjes aan? Hoe moet ik het allemaal doen? Stom hè?! Nuja, zal wel anders worden als ik het kindje gezien heb, heb voelen bewegen etc. Verder nog niet misselijk, wel af en toe flink het zuur en moe, moe, moe... Voor de dames die wachten, sterkte! bar
Blijkbaar ben ik niet de enige met angstige gevoelens, hier is een heel onderwerp over http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/262643-angsten-daardoor-geen-roze-wolk.html Zie je komt gewoon door de hormonen, ben wel blij dat ik niet de enige ben. Vond het zo stom van mezelf, wil zo graag een 2e en dan vind ik alles eng. bar
Xon misschien innesteling? S, fijn dat je man weer thuis is! Verwen hem maar lekker Niala veel plezier bij Stevie Zwangeren, vervelend die onzekere gevoelens maar weet zeker dat jullie het fantastisch doen! Gisteren heb ik de iPhone gekocht en ben er helemaal weg van. Geweldig ding hahaha
@Bar: nou wij kunnen onze topics wel delen. We zijn even ver zwanger en hebben steeds dezelfde gedachtes, dezelfde gevoelens. Ik herken het letterlijk. Weet je dat ik me soms ook wat schuldig voel naar het kleine wurmpje in mijn buik. Omdat ik zo onzeker ben en idd ook bang ben of het allemaal wel gaat lukken met twee kleintjes. Terwijl dit kindje (ook) zo gewenst is en we er bewust voor gegaan zijn. Ik heb ook bij mijn eerste zwangerschap maar 2 zw testen gebruikt en nu had ik er al 5 doorheen gejaagd. Gisteren voelde ik me weer minder misselijk dan de dagen ervoor en dacht zou ik die laatste test ook nog maar even gaan gebruiken. Heb het niet gedaan, maar dat geeft wel aan dat ik onzeker ben. Lastig, hoor!
hallo hiero heb weer wat bijglezen. xon probeer niet doomdenken maar positive thinking werkt in je voordeel je zit 10 dpo dus kan goed innesteling zijn of gewoon niks @second,blindedarm..erg pijnlijk en vervelend gelukkig is dat ding eruit. wie weet even niks gedacten op iets anders volgende ronde raak @maureen hoe is met je @niala have fun bij stevie @sylis...hoe is met jou. cyste al geknald waarom eigenlijk niet gewoonoperatief. hoe is met dochterlief. en was het mooie dienst voor tante. hoe oud is tante gworden @preggies...ik sluit aan bij angst ik voel mij schuldig tegenover bengel...dan denk ik hoe hou ik er van 2....vreselijk....en lukt het allemaal nou ja je kent het... ook ben ik bang dat fout afloopt en voel praktisch niks af en toe eens, zoals gister mega misselijk opgestaan, na eten cracker was over en verder geen last meer. vandaag weer test gedaan...mega knallende teststreep binnen 1 sec en controle streep kwam langzaam aan. heb wel pretecho dinsdag 22mrt, wil weten of goed zit en hoop op kloppend hart....ze doen inwendige echo is beter te zien @klussers en wachters duimduimduim
Fijn dat jullie ook zo onzeker zijn! Nouja, jullie begrijpen wel wat ik bedoel, hihi.. Heb eens terug gelezen in mijn dagboek hoe ik me voelde toen ik zwanger was van mijn dochter en wat blijkt, precies dezelfde gevoelens. Pffff pak van mijn hart. Komt allemaal wel goed. Dus dames die binnenkort zwanger raken: het is heel normaal om bang te zijn!! Stom hè, dat verwacht je niet als je zo graag zwanger wilt worden. bar
kan me zeker wel die onzekerheid voorstellen hoor! als ik nu al aan mezelf merk hoeveel stress de nod brengt kan ik me alleen maar voorstellen wat een pos test teweeg brengt!
Hallo dames, Hier nog geen rood! Ook geen donkerbruin. Wel vanmiddag urine met een soort witte vlokjes, hmmm vreemd! Ik denk wel eens als ik over de pot gebogen sta op mijn werk, speurend naar rood, dat de collega's aan de andere kant van de deur zouden me voor gek verklaren en me op zijn minst héél raar vinden als ze mij zouden kunnen zien!!! Vanaf vanmiddag een lichte hoofdpijn (geen goed teken natuurlijk!!!) maar ook een licht misselijk gevoel, waardoor ik net als avondeten alleen wat crackertjes heb gegeten. Pfff, wachten is niet leuk! Snap heel goed hoor dat 'jullie' zwangeren soms bang zijn. Denk dat dat volkomen normaal is hahaha. Ik kan het me namelijk heel goed voorstellen.
@Xon: ja, ik heb ook wel eens gedacht, die collega's van mij zouden eens moeten weten. WC-papier en resultaat in de pot werden ook bij mij met een microscopische preciese onderzocht. En... ik wil je niet al te blij maken, maar toen ik net zwanger was had ik ook witte vlokjes in mijn plas.... En af en toe misselijk.... Klinkt hoopvol, meid!
@xon...hmmm idd zoals sneeuwmees kanik die vlokken ook herinneren...weet dta je niet van vroeg testen houdt, maar misschien poging morgen geloof me die inspectie blijft....als ik wat voel waarvan ik niet vertrouw huppel ik naar de wc ook al is dat 2 keer in toen minuten....met afvegen wcpapier checken en broek loeren.hmmm waar blijft die roze wolk @alice..how are u, alles goed met plastiek eethoek. hoe is met de studie, nog gestopt met roken. we willen meer lenteroze dus ladies trek je sexie pakkie aan en zet die mannen aan werk. of haal de donor over om 4/5 keer te komen. ik ga nu op bank nog even tv kijken fijne avond ladies
ik doe mijn best hoor de stress is iets meer uit mijn lijf dus klussen zit er vast nog wel in dit weekend! morgen maar ff ovu testje doen, ben benieuwd of er in ieder geval een streepje te zien is. dan zit ik niet ver van mijn ei.
Dames ik was ook erg positief, mijn luteale fase is 11 dagen en dat is vandaag! Normaal gesproken altijd al twee dagen ervoor bruinverlies. Deze keer helemaal niet! Wel erg pijnlijke borsten (maar die heb ik ook meestal voor mijn ongesteldheid). Vanochtend om 05.30 wakker temp was nog hoog en toen kon ik niet meer wachten, ik heb getest, maar helaas negatief!! Ik baalde natuurlijk maar dacht misschien toch nog erg vroeg om te testen. Maar toen ik net naar de wc ging voor gr. boodschap(sorry ) was daar helderrood bloed!!!! Ik kan wel janken, of erger nog dat doe ik ook. Gister op school weer een oud leerling van 17 die kwam vertellen dat hij en zijn 16 jarige vriendin zwanger zijn, neeeeeee natuurlijk niet gepland, het was een ongelukje!!! Wat oneerlijk voelt dat zeg!
@Xon, wat balen... en wat heftig elke keer die hoop en dan weer de teleurstelling. we moeten wel proberen elkaar niet gek te maken hoor. Ik doe er zelf ook aan mee, vermoedens van zwangerschap uitspreken, maar... dan valt het zo tegen. Hier gister naar de Gooische vrouwen geweest. Even lekker lachen en nergens aan denken! Aanrader dus!
pfff xon balen!!!!! hier ook al een beetje bloedverlies gister , vandaag echter minimaal dus we moeten hier ook ff afwachten hoe of wat, mijn cyclus is dus wat door elkaar. Stevie was geweldig gisteravond!
@Xon, balen meid! dikke knuf! @niala, kan ook innesteling geweest zijn, duimen gaat hard door! hier vandaag op bezoek bij schoonfamilie, wordt vast wel gezellig