wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal vergeten..

Luukske en Kelly.. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Liefs..

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kelly; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat een geluk dat het zo snel is gegaan. Fijne vakantie alvast en als je terug komt lekker de echo al bijna. :D

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fredje en Kwinta, welkom hier, klets lekker mee!

Fredje: Het is in principe niet vreemd dat de behandeling is stop gezet. Als de zaaduitslag zo slecht is dat de artsen er geen heil inzien kun je beter even stoppen en afwachten. Heel vervelend, ik weet er alles van, maar clomid slikken terwijl het misschien toch geen zin heeft is ook niet handig. Dus in deze snap ik de artsen wel. De MMM is helaas veel wachten, wachten, wachten....

Als de 2e zaaduitslag ook slecht is kun je ervan uitgaan dat het niet verbeterd. Een keer een slechte uitslag kan een momentopname zijn, maar bij 2 keer een slechte uitslag is die kans al nihil. Het hangt een beetje van de uitslag af hoe het vervolgtraject wordt. Bij erg slecht zaad zal er meteen gekozen worden voor IVF of misschien zelfs ICSI. Als het zaag goed genoeg is voor IUI start je daar eerst mee.

Voor nu kun je niets anders doen dan afwachten helaas. Misschein wat leuke dingen plannen tot oktober zodat de tijd voor je gevoel niet zo langzaam gaat. Succes!

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Zora,

Bedankt voor je berichtje! Zie dat je zelf ook een heel traject doorlopen hebt en dat je nu zwanger bent! Van harte gefeliciteerd!

Tot oktober zit er idd niets anders op dan wachten :(..Zal veel leuke dingen plannen idd..dat maakt het misschien iets makkelijker..:)

Zal die tijd ook gebruiken om eens meet te lezen over IUI (Ze zeiden dat het zaad er nu te slecht voor was maar wie weet)..IVF en ICSI. Ben helemaal niet op de hoogte van de verschillende behandelingen.. Weet iemand waar ik meer informatie hierover kan vinden?

Alvast bedankt,

Liefs..

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fredje, hier (onderstaande link) kun je info vinden en ook via google is erg veel te vinden. Weet niet in welk ziekenhuis je loopt, maar op de site van je ziekenhuis is vaak ook genoeg info te vinden.

Vruchtbaarheidsbehandelingen - Zwangerschapspagina

Dank voor je felicitatie, het is bij ons inderdaad ook niet vanzelf gegaan helaas. Maar het was het waard. Als je vragen hebt mag je zel altijd stellen hoor, ik ben inmiddels ervaringsexpert. ;)

Wachten is inderdaad het vervelendste in de MMM. Maar inderdaad leuke dingen plannen hielp ons altijd de tijd door te komen.

6. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Zora,

Bedankt voor de informatie :)..! Zal er zeker gebruik van maken.. en bedankt dat ik altijd vragen mag stellen!!
    Nu maar afwachten tot in oktober..

Geniet van je zwangerschap!!

Liefs..

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@leonizzie, is er al iets geboren bij jullie, of is het wel al begonnen? spannend!!!

@all, hier weinig nieuws....gisteren op de rommelmarkt een bobike juniorstoeltje gekocht, voor 5 euro, en echt niks mis mee...dus die kan straks op de fiets...
    beeb is super beweeglijk, en ik heb bijna een mijlpaal bereikt....bij Luka lag ik met 25 weken in het ziekenhuis, en nu gaat het gewoon nog goed....jippie!!

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Lieve meiden, sorry voor het late bericht.
    Gisteren rond 5 uur in de middag braken mijn vliezen.
    Gisteren na het eten rond half 7 7 uur denk ik, ons gemeld in het ziekenhuis en alles was goed. Ik vroeg nog of we nu eerst naar huis weer moesten, maar ze zei dat ik kon blijven gezien de weeen die ik had. Later vertelden ze me dat ze me zo relaxed vonden (echt dat was allemaal uitelijke schijn hoor dames) Dat ze een wetje hadden gelegd dat ik als eerste die avond ging bevallen.
    Ik heb veel onder de douche gezeten om de buik en rugweeen op te vangen en toen om 0.00 uur mocht ik persen en om 01.41 is onze dochter Evie Angelina geboren! Wel met een gewicht van 4500 gram!!! Heel veel donker haar en ze lijkt erg op mij als baby.
    Door het gewicht wel wat moeite gehad met de laatste loodjes en ben ook een stukje ingeknipt, maar we hebben er een pracht van een dochter voor terug!!!
    Zijn nu lekker thuis en je bent er meteen erg druk mee merk ik. Borstvoeding vindt ze nog wat lastig, als er niet meteen iets komt stopt ze met zuigen, dus het is veel oefenen samen.

Ik hou jullie op de hoogte!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #1349 luukske, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
    jippie leonizzie!!!

gefeliciteerd met jullie dochter, en wat een mooie naam!!!!
    en een super gewicht!!!

geniet ervan!!!

dikke knuf vanuit het zuiden des Lands!!!

10. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Leonizzi en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een ontzettend mooie namen zeg! Geniet van jullie meisje!

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Lieve Leonizzie van harte gefeliciteerd meis met jullie Evie Angelina!

12. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Leonizzie en man, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een leuke namen zeg!

Geniet van elkaar!

Liefs Jojoba

13. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Hey meide, hier ff een berichtje uit Spanje8)
    We hebben het echt heerlijk, we zijn echt aan het genieten met ons gezinnetje!

Ik was toch ff nieuwschierig naar het nieuws hier en wat lees ik:$
    Kelly, GEFELICITEERD met je zwangerschap, woooow wat geweldig!:D

Leonizzie, en jullie kleine meid is geboren, wat een leuke namen!
    Gefeliciteerd met jullie dochter Evie Angelina!

Nou, ik ga weer afsluiten, mijn mannetje wil ook nog ff achter de pc;)

tot snel!

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Leonizzie en man gefeliciteerd met jullie dochter Evie Angelina! Geniet ervan!

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Beehappy bedankt voor je felicitatie vanuit Spanje!

16. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Leonizzie van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
    Wat een flinke meid zeg.
    Voor jou, rust lekker uit en laat je maar lekker vertroetelen.
    Geniet van jullie kersverse gezinnetje.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, fijne vakantie!!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leonie van harte met jullie dochter!

Mooie namen uitgezocht!!! :D

Beehappy: Geniet van je vakantie meid!

Wij rijden morgenochtend naar Rotterdam naar vrienden, blijven dan slapen en rijden zondag weer naar huis.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: supergefeliciteerd meid!!!! Wat een prachtige naam hebben jullie voor haar uitgekozen. Geniet ervan!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, fijn weekend!

@nightelf, hoe gaat het met de ziekenboeg bij jou thuis?

Deel Deze Pagina