Het bloeden is zo verschillend, dan rood, dan bruin, dan niets dan weer rood. Wordt er gek van. Nog steeds alleen met afvegen. Inlegkruisje blijft gewoon wit. Pff idd 3e zwangerschap maar tot nu toe al wel de heftigste met onzekerheden, stress, emoties en stemmingswisselingen.
Goedemorgen dames! Druk weekendje gehad, dus had heel wat bij te lezen. Wat een onzekerheid, Runner en Wendy. Hopelijk komt alles goed!!! Wel raar indd dat je (Wendy) 3 weken bent terug gezet en dan ook al zo vroeg een kloppend hartje hebt.. Wat ik nóg vreemder vind, is dat er inwendig niets te zien was, maar uitwendig wel.. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Desalniettemin, toch fijn dat je een kloppend harte hebt gezien, dat is dan toch wel héél goed nieuws . Zie ook mooie echo's voorbij komen ! Ik mag morgen en begin nu toch wel te stressen, pfff. Mijn miskramen waren zó verschillend. Bij de eerste wist ik gewoon dat er geen kloppend hartje zou zijn, dat heb ik vanaf dag één gezegt en de vk voelde zich ook nog wel even 'lullig' toen achteraf bleek dat ik gelijk had en geen vroegere echo heb gekregen.. De 2e kwam heel onverwacht met wat roze verlies. Geen krampen, niks niet. Uit eindelijk begon ik helderrood bloed te verliezen maar echt minimaal. Nog minder dan een ongesteldheid en nog steeds zonder pijn, toch ben ik 2 dagen later wel het kindje verloren.. Zo positief als ik nu ben, zo onzeker ben ik over 5 min weer. Word gek van mezelf en hoop dat de dag snel voorbij is! Sorry van het ego berichtje..
Jeps klopt precies, maar dat heb je bij IVF he, je weet precies wanneer de bevruchting was! Bij mijn echo vanmorgen wees ze iets aan ze zei dat dat nog een innestelingsbloeding is die er nog uit gaat komen en dat ik niet moet schrikken dus als ik bloed verlies in 1 x!
@ Esther! Wat een mooie echo!! Gefeliciteerd! @ Runner, inderdaad heel vervelend dat bloedverlies, kan me voorstellen dat je in onzekerheid zit! Hopelijk mag je snel op controle. En mijn schoonfamilie is best aardig hoor, daar niet van. Maar soms heb ik er gewoon geen zin in .. Ben benieuwd na de echo's van 1 uur! Ego.. Ik ben mezelf nu echt al vanaf 5 uur op aan het vreten! En dat gaat nog even door Nog maar 23 uur.. Hihi.. Ik vind het zo ontzettend spannend, gewoon alles! Vraag me zoveel dingen af.. Is de verloskundige aardig, wat wil ze allemaal weten, hoe gaat de echo, zijn het er meer.. En het allerbelangrijkste! Doet hij/zij het goed?! Liefs.. xx
mooie echo zeg.. al een echt miniensje gefeliciteerd runner hier 1x bloed best veel suzanneke: ga je op visite dan??
een oud topic van mij http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/158762-2-weken-korter-zwanger-gedacht.html
Knuffel voor de nog wachtende en onzekere dames! Het komt vast allemaal goed! Kijk naar mij 5 dagen helderrood bloed verloren in het begin en toch een mooi wondertje hoor! Liefs
Echo gehad, ging snel... hihihi zagen een kindje met een kloppend hartje. Wat is dat toch een mooi geluid... Ook voor de meting nu 8wkn en 3 dgn, ietsje verder dus. Over 2 weken weer echo voor termijn bepaling
Super mummu. Fijn dat de echo mooi was!! Leuk! Denk trouwens dat je je handtekening moet wijzigen. Daar staat nu 12-mei voor je termijn echo
Supermummy! Wat fijn he! Ook al zo'n mooie echo! Geniet! Op naar de volgende echo's meiden... wil allemaal mooie echo's hier zien!
@Ikkin: sorry heb er dan idd overheen gelezen, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Dames met een echoafspraak, i hope for good news...! Ik heb maandag een afspraak staan voor een echo, maar ik kan echt niet meer zo lang wachten en heb dus voor aankomende woensdag een afspraak gemaakt bij een echobureau. Ik voel me echt helemaal niet lekker en droom nu al 2x met heel naar nieuws dus wil gwn weten of alles goed zit.. fijne dag nog allemaal...
ach noenoe... succes dan woensdag.. hopelijk is de droom alleen naar .. de meeste dromen.. zijn bedrog!!! toch?? super mummy: wauw mooie echo hier.... ik ben nu 7.2 mooie echo.. met 2 weken betere termijn echo... kan paar dgn verder zijn..meten is dan beter. helemal happy. meteen taart gehaald!!! kom uit op 13-10... dus blijf hier!!! kan dus paar dgn eerder worden.. scheelt nu maar 9 dgen met wat ik d8..
Wendysunny. Ben blij dat je vooruit gezet ben. Komt ook wel beter in de buurt ivm kloppend hartje wat gezien werd.
WendySunny, ja daar heb je gelijk in, maar toch voelt het niet zo goed. Dus je ben toch wel verder dan die 5wkn, ik vond het al raar hoor, 5wkn zwanger en een kloppend hartje. Nou, nu lekker genieten meis!