Wie o wie is hier een deskundige?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BellaNoa, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Goedemiddag dames!

Dit is mijn derde keer dat ik ovulatietesten gebruik. Vorig jaar augustus, maar toen werd ik meteen zwanger. Afgelopen maand om mijn menstruatie te bepalen na mijn bevalling (gingen nog niet voor een beeb) en deze maand voor het echie. De afgelopen keren hiervoor heb ik na een positieve ovulatietest niet meer verder getest en deze keer wel... wish I didn't ;) Snap er nu niks meer van!

Op 25 februari was mijn test positief, bevestigd met een Smiley. Maar sindsdien blijft het streepje best donker en oh ja ik weet zeker dat mijn eitje dinsdag avond is gesprongen. Heb namelijk altijd buikpijn en deze wordt heftiger naarmate het eitje bijna gaat springen en zodra het gesprongen is dan verdwijnt alle pijn als sneeuw voor de zon en dit is dus ook geweest op dinsdag avond.

Het eerste testje van 1 maart was rond 4 uur en het tweede testje om half 10 in de avond. Was blij dat het eindelijk lichter werd, maar vervolgens heb ik net mijn laatste ovulatietest gedaan die ik nog had en daar kwam het streepje weer opdagen.

Dus heeft iemand idee, of dit ook gehad? Dit zijn testen van testpoint. Kan dit 'normaal' zijn?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dus je bent nu over tijd en hebt vandaag een ovulatie test gedaan?

3. BellaNoa

Nee, ik zit nu op 4DPO.. Heb nu dus vanaf maandag donkere testen. Maandag de eerste positief in combi met smiley en dinsdag avond is mijn eitje gesprongen.. maar de testen blijven daarna nog steeds donker

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Die eerste van 1/3 is nog net niet positief meid. De test streep moet donkerder of net zo donker zijn als het controle streepje.
    Verder kan je 2 dagen wel een positieve test hebben hoor. Je ei springt na een positieve ovu test tussen 24 en 36 uur.
    Dus hij kan zo lang ook positief blijven.

5. BellaNoa

@ Babyhope, ja i know.. Mijn testen waren dus ook 2 dagen positief op maandag en dinsdag. Woensdag en donderdag leken de testen lichter te worden (goed teken), maar vervolgens is de streep van gister en vandaag weer donkerder dan woensdag en donderdag... Snap je m nog? :p

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je zou bijna denken dat de cb niet klopt en je je ei nog niet gehad hebt.....ik vindt je testen maar vreemd. Maar zoals ik al eerder zei misschien ligt het wel aan de testen van testpoint ?

7. BellaNoa

@ Lov, ik heb echt geen idee.. gelukkig zijn mijn testen nu op en ik wacht volgende week wel af. Als ik dan dus rond 12 maart ongi wordt was de CB gewoon goed (hoop het niet natuurlijk hihi) maar dus ook als ik volgende week een positieve zwangerschapstest heb want dan heb ik goed geklust ;) Heb namelijk na maandag avond niet meer geklust

8. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde ovu-test gebruikt en ik had eerst positief. en Paar dagen later weer positief dus ik snapte er niks van maar wat bleek. Ik ben gwn zwanger! Die testen zijn gevoellig voor HCG-hormonen. Dus ik hoop voor je dat je zwanger bent hihi! Ik zal even foto opzoeken en uploaden voor je.

9. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
  10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zou ze niet meer gebruiken zijn veels te verwarrend niet.
    Ik zou zeker gewoon van die cb uitgaan en die andere voor lief nemen en idd maar zien wat er gebeurt.

@shirley jij had ook altijd een streepje op je testen?

11. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
  12. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Love Nee ik had niet altijd even donkere streep op de testen. Na de innesteling had ik wel weer donkere streep.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus hetzelfde als Bella?
    Nou Bella klinkt goed voor jou :D

14. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL