Hoi hoi, ik weet niet of hier ooit een topic over geweest is, maar zijn er 'meiden' die zwanger zijn (of zijn geweest) en die ooit anorexia hebben gehad? Ik heb zelf jaren terug anorexia gehad. Na een heel gevecht en op eigen kracht en steun van mijn ouders ben ik er inmiddels echt helemaal van af. (vind al die lekkernijen onweerstaanbaar haha ) Ik heb heel sterk een kinderwens. Het lijkt me fijn om te weten dat ik niet de enige ben die anorexia heeft gehad, genezen is en dat er ook nog "moeder"toekomst inzit. Als je begrijpt wat ik bedoel. Hoop niet dat dit verkeerd over komt, maar ik bedoel het heel positief. Grtz
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil effe zeggen dat ik het wel dapper vind dat je het hier neerzet,en hoop dat je snel zwanger mag zijn
Heb ik geen ervaring mee. Ik heb wel gehoord dat meiden die dat hebben gehad vaak minder vruchtbaar zijn, klopt dit? In ieder geval hoop ik voor jou van niet natuurlijk! Heel goed van je om de ziekte te overwinnen! Je mag best trots zijn op jezelf. Hopelijk lukt het je snel om zwanger te worden Succes!
Hoihoi! Nee, dit klopt niet volgens mij. Alleen als je menstruatie lang uitgebleven is of je hebt een heel laag ondergewicht. Ik heb zelf ook anorexia gehad en gelukkig ben ik daar wel overheen al vind ik het wel moeilijk dat ik dadelijk dikker ga worden en misschien wel een buikje blijf houden na de bevalling maarja daarbij denk ik wel: ik heb een mooi kindje op de wereld gezet dusja. Ik hoop dat ik nog vruchtbaar ben, maar denk het wel al moet m'n gewicht nog wel wat omhoog, maarja komt wel goed Veel succes! Groetjes Sandra