Ervaring pas laat positief testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emsy, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Zijn er hier dames die pas laat na NOD een positieve test hadden?

Mijn vorige zwangerschap testte ik pas een week later positief en dan nog geen knalstreep. Dat is helaas een miskraam geworden. Nu vraag ik mij af of die late positieve test daarmee te maken had, dat het van begin af aan al niet goed zat.

Verloskundige gaf aan dat 4 weken na de miskraam ik m'n menstruatie ongeveer weer kon verwachten. Nu zou dat afgelopen vrijdag/zaterdag zijn. Tot op heden nog steeds niet ongesteld en ook niet het gevoel dat het eraan komt.
    Wederom blijven de testen negatief. Nu besloten om tot zaterdag te wachten met testen.

Ben nu zo bang dat ik mogelijk weer zwanger ben maar dat het weer niet goed zit.
    Heb geprobeerd om me er niet zoveel mee bezig te houden maar die angst blijft zo knagen.

2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik teste 15 dagn na mijn nod pas positief en heb morgen mijn eerste echo dus erg spannend

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Met mijn oudste zoon, pas positieve test als ik 4w 4d was, kon dag erna bij gynaecoloog terecht toen. Met jongste pas al ik drie dagen overtijd was, was niet bezig met zeanger worden dus niet eerder getest. En mijn bbz een week overtijd eer ik duidelijke test vast had

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meestal heb je op nod wel een zichtbare lijn.
    Maar... Dan moet je exact je ovulatie weten door ziekenhuis bezoeken ed. Heb je die niet dan weet je nooit exact wanneer je ei is gesprongen en kan dus best paar dagen later zijn waardoor deze later positief test.
    Mijn miskramen waren de eerste positief op 5w, maar een half dikke streep op Kruidvat.
    Tweede miskraam was een knaller op 5w, en nu op 4.3 al donkerdere streep dan controle. Denk wel dat dit er bij mij mee te maken heeft. Ik ben wel onder behandeling. Succes
    Na mijn miskraam van 12w duurde eisprong 22 dagen dus cuclus meer dan 5 weken. Kan bij jou ook zijn. Je eisprong komt pas weer op gang als je hcg helemaal weg is. Heb je dit getest?

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik had ook ongeveer een week na mijn NOD pas een lichte streep, de week erop was ie wel heel erg donker!
    Ook wel een miskraam uiteindelijk geworden, maar had toch wel een dikke positieve test in de tussentijd.

Hoop voor je dat het allemaal goed komt!

6. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    De maandag na de miskraam meteen een omo witte test in handen. Dus neem aan dat m'n HCG alweer snel uit m'n lichaam was. Maargoed kan zeker zijn dat m'n cyclus deze maand langer is vandaar zaterdag pas weer testen.

Vroeg me ook vooral af of een late test een komende miskraam aan kan duiden of dat het ook wel eens goed gaat.

7. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat vervelend Emsy dat je een vroege miskraam hebt gehad. Ik heb dit ook in de vorige gehad met 5 weken.
    Het is niet zo goed dat je precies na 4 weken weer ongesteld moet worden, bij sommige duurt het langer voordat je lichaam de cyclus weer oppakt. Dus niet teveel zorgen over proberen te maken.

Heb je verder ook het idee zwanger te zijn? Symptomen? Of is het enkel dat je mesntruatie uit blijft.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt meid!

8. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    HCG-waarden zijn per vrouw erg verschillend: Hcg-waarden tabel

Dus pas laat positief testen of een lichte streep op je zwangerschapstest hoeft geen aankomende miskraam te betekenen.

9. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik testte op dag 59 van mn cyclus terwijl ik een cyclus van 26 dagen had. Allles kan. en mijn vk zegt dat veel vrouwen zelfs de hele zwangerschap negatief testen.

10. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties! Die link is erg duidelijk Inky.

Had enorm zere borsten en enorme eetlust, dit herkende ik van de vorige keer. Ben uiteindelijk toch ongesteld geworden. Gelukkig heeft m'n lichaam het weer snel opgepakt! Nu in alle rust weer op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina