wie weet wel wat het word?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Wij weten het niet! Was er ook helemaal niet nieuwschierig naar.... tot nu!! Ik wil het weten hihi. Misschien krijg ik volgende week een echo omdat ons kindje nog niet goed ligt, ga ik nog eens goed kijken. Van mijn vriend mag ik het nu niet meer vragen, dus ik ga nog even volhouden.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    met 15 weken en 2 dagen kregen we op de beurs 100% een meid te horen.
    Met 25 weken toch nog even checken en het is nog steeds een meid.

3. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hey

wij wilden het graag weten
    en aan 20 weken wisten we dat het een jongen werd
    id ondetussen nog een paar keer bevestigd geweest

ben wel blij dat ik het weet
    het is ons eerste kindje en we wilden graag weten of het een meisje zou zijn of juist een jongentje (in het begin hadden we natuurlijk alle 2 een voorkeur)
    en ik wilde niet een gevoel van teleurstelling hebben als het geboren werd (hoop dat dat nu niet vreemd klinkt...)

nu weten we wat het is, en kunnen we met veel vreugde uitkijken naar de geboorte van onze kleine man :D

XXX

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Met de 20 weken echo hebben we ook geslachtsbepaling gehad en duidelijk een jongetje. Met de pretecho afgelopen zaterdag (29 weken) nog altijd overduidelijk een jongetje!
    Zelf waren we in het begin er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn, maar niets bleek minder waar :D

5. sbreggeman

1 jul 2009
    17
    0
    0
    ik wilde het bij de eerste echt Niet!weten en bij de 2e absoluut wel hahaha dus wij weten nu dat we een 2e zoontje krijgen

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey sunlight, jeetje je bent al bijna 25 weken! wat gaat het snel
    Wij krijgen een zoontje :)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier wisten we het ook met de 20 weken echo en met de pretecho werd het bevestigd.

Het word een meisje :D

8. wij wisten het ook met de 20 weken echo want we konden er niet meer omheen onze kleine heeft toen wel 10 keer het geslacht laten zien en ja hoor het wordt een meisje en het werdt met 26 weken nog eens bevestigt door de pret echo waar ze het ook weer een keer of 5 liet zien

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier dachten ze met 18 weken dat we nu een meisje zouden krijgen na 2 jongens. Ze kon het niet met zekerheid zeggen want onze uk deed een beetje dwars en wilde het niet goed laten zien haha.

Met 20 weken kregen we de 20 weken echo en lag madame mooi met de beentjes open en zagen we dat het een meisje was dus.

Nu hebben we 16 juli nog een pretecho en ik hoop dat ze daar ook nog een keer bevestigen dat het een meid is. Zou toch wat als het net andersom bleek hihi.

10. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik had al weken een heel sterk vermoeden en wilde het graag weten, maar mijn man wilde het perse niet weten. Na de 20 weken echo moesten we extra echo's laten maken in het AMC en toen konden we de verleiding toch niet meer weerstaan.
    We weten dus wat het wordt, maar we zeggen lekker niks.

11. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Wij hadden al een voorgevoel vroeg in de zwangerschap dat het een jongen zou zijn. Bij 17 weken (na een vruchtwaterpunctie) wisten we het zeker, idd een jongen! Op de echo bij 28 weken hebben we het dan ook echt gezien. En nu nog even wachten op de kleine man!

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Na 16 weken was al op de echo te zien dat het een jongen is! En duidelijk ook, hahaha en dat deel is nu 13 weken later nog steeds zoooo duidelijk te zien op de echo's hahaha

13. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    vanaf week 12 wisten we dat we een meisje krijgen

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wij weten vanaf 16 weken dat we een meisje krijgen en dat is hierna nog 4x bevestigd ;)
    Wij hadden ook al vanaf de positieve test t gevoel dat we een meisje zouden krijgen..

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij de 20 weken echo zei de gyn: Het WORDT niks......het IS een jongen of het IS een meisje. Tja da's natuurlijk waar. Het is immers bij de bevruchting al bepaald.
    De gyn zei dat we een meisje kregen(90%), maar dat ie toch ook een jongen niet uitsloot.
    Nou we hebben een echt een schat van een meid!!!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij weten het ook, een jongen én een meisje! De jongen heb ik zelf ook goed kunnen zien, 't meisje is nog wat onzekerder maar ik zag op de echo bij 20 wk niet 'iets' dus ik ga er van uit dat 't een meisje is.

Bij Sverre zagen we 't zelf ook meteen met de 20 wk echo, en bij de pretecho daarna nog een paar keer. Niet te missen! ;)

17. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Wij krijgen een meisje. Dat was te zien op de 2o wkn echo!

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wat veel reacties wat leuk zeg.
    ik ben nu steeds nieuwsgieriger wat het gaat worden hahaha.
    er worden veel jongetjes verwacht die over ong 1 tot 10 weken uitgerekend zijn. dus dan zal het bij ons wel een meisje worden hahaha. ik heb sterk het vermoeden dat het een jongen gaat worden maar iedereen zegt een meisje dus dan zal het wel een meisje worden hahaha.

emma21 @ ja idd gaat echt heel snel kon eerst niet wachten totdat ik op de 12 weken zou zitten toen 20 en zit nu al bijna op 25 weken. kan niet wachten tot we ons kleine hummeltje in onze armen mogen hebben.
    ook al zie ik wel een beetje tegen de bevalling op. hihi
    ik heb geen idee wat ik kan verwachten.

liefs

19. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Wij krijgen een jongetje:) Ik had dat gevoel al toen ik niet eens zeker wist of ik zwanger was:p En het werd bij de 20-weken echo bevestigd. Mij leek het altijd leuk om eerst een jongetje te krijgen, heel gek, maar meestal lijken de eerstgeborene kinderen het meest op hun vader. Tot nu toe nog niet iemand ontmoet bij wie dat niet zo was. Ik lijk zelf ook meer op mijn vader, en mijn broertje meer op onze moeder. Het lijkt me zo leuk om een jongetje te hebben wat precies op zijn vader lijkt! Bovendien was mijn man als baby echt ongelofelijk schattig! Echt een reclame baby! En ik was eigenlijk nogal lelijk als baby hahaha! Maar dat is gelukkig ook wel goed gekomen na een paar maanden:p

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    machdoch@ ik heb ook het gevoel dat het een jongen word. maar ik weet het niet zo mijn gevoel ik nooit de goeie hihi.

maar we lopen bijna gelijk wat grappig hihi
    wie weet word die van mij dan ook jongetje hahaha

liefs

Deel Deze Pagina