Blackberry abonnement??

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mijn huidige (sim only) abonnement verloopt binnenkort dus ik ben aan t rondkijken voor een nieuw abonnement incl. internetbundel. Ik internet regelmatig op mn mobiel en dit wordt wel erg duur nu aangezien dit niet in mijn bundel zit ;)
    Nu zit ik te denken om een bel/sms/internet abo te nemen incl. Blackberry.
    Er is alleen een ding wat ik niet begrijp en wat ik ook nergens duidelijk kan vinden:

In het abonnement zit dus een beperkt aantal belminuten, smsjes en MB/GB internet.
    Nu kan ik er nog voor kiezen om een Blackberry Plus abo erbij te nemen.
    Hierbij staat:
    Met een BlackBerry Plus abonnement haal je je e-mail automatisch binnen en maak je gebruik van instant messaging en internet met max. 3,6 Mbps op je BlackBerry toestel.

Moet ik dit er ook nog eens extra bij nemen om überhaupt gebruik te kunnen maken van internet op mn Blackberry??? :( :$ (zoja, dan kunnen ze me de pot op namelijk ;) Ik vind het basis abonnement met bellen/sms/internet al duur genoeg namelijk!)
    Of is dit alleen maar nodig om sneller internet erop te hebben?
    (En kun je dus zonder deze extra optie ook gewoon internetten?)

Wie weet het? :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Niemand die t weet..? :)

(het is overigens bij Vodafone)

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Blackberry is een speciaal onderdeel, kan je niet met een "gewoon" simkaartje doen, heb je speciale simkaarten voor die de blackberry apps ondersteunen

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey,

heb net als jou in dubio gestaan. Maar een bb werkt alleen optimaal met een bb internet. Ander internet is overbodig. Je betaald volgens mij 10 euro in de maand hier voor. Hoop dat je er wat aan hebt.
    Maar mag ik vragen waarom je ga je voor een bb als ik vragen mag.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En dat houdt in? :p

Sorry maar ik ben cht een leek op dit gebied ;)
    Ik heb 7 jaar geleden een abo genomen met toentertijd een hele luxe ladyphone en na 2 jaar overgestapt op een sim-only abo waar ik vorig jaar een nieuwe telefoon voor gekregen heb van mn moeder (zij kocht een andere).

Ik heb echt serieus de ballen verstand van al dat technologische gedoe (apps ed; al sla je me dood dan nog weet ik t niet wat t inhoudt :) :p)

Ik wil gewoon een telefoon waar ik makkelijk mee kan internetten (geen touchscreen, dat heb ik nu en vind ik echt zwaaarrrr irritant; ik wil gewoon een qwerty-toetsenbord; vandaar op BB uitgekomen).
    Ik hoef geen dingen als youtube ed te bezoeken/gebruiken ermee....

@Twijfelgeval: Ik zal het waarschijnlijk wederom verkeerd begrijpen, maar zoals ik het nu begrijp houdt dat in dat ik beter gewoon voor een normaal abonnement kan gaan (bellen/smsen alleen) en dan als extra optie dat Blackberry plus?? Maar moet ik dan alsnog niet heel veel bijbetalen voor internet? (omdat daar geen gebruikslimiet bij staat)

Of ben ik zo'n beetje verplicht om het er toch bij te nemen?

6. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Je hebt het helemaal goed begrepen:D alleen een bellen+sms nemen van de vodafone of een andere. En dan een bb internet abbo nemen. Hier staat inderdaad geen limiet bij. Komt omdat het onbeperkt is. Nou ja onbeperkt. Het gaat na het aantal mb's ofzo(hier geen verstand van) Maar als je alleen op paginas leest antwoord geeft enz. Dan gaat het niet snel. Het heeft te maken met dingen downloaden. Hoop dat je er wat aan hebt.

En als je er echt niet uit komt. Ga na of bel een winkel. Hun kunnen het nog beter uitleggen.

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmmz, dan moet ik alsnog een heel duur abonnement nemen wil ik de telefoon er gratis bij krijgen...

Ik zou dan t eerste jaar €32 in totaal kwijt zijn per maand en vanaf volgend jaar €42.. Dat vind ik toch echt te veel geld voor dat beetje wat ik ermee doe/zal doen :p

Ik denk dus dat ik gewoon bij mn sim only blijf en er een internetbundel bij neem. Dan maar geen nieuwe telefoon hoor :D

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Geef ff ongevraagd advies. Maar als je toch een nieuwe telefoon wil en een goedkoop abbo. Zou ik eens bij samsung gaan kijken. Ik heb zelf de galaxy s. Ben hier super tevreden mee. Mijn abbo kosten zijn nu 33 euro per maand. En is een super snel telefoontje. Ook met internet. Maar dit moet je ook willen he;). Ik heb namelijk zelf ook lang getwijfelt voor een bb of deze. Maar ik vindt als je veel op internet zit. Is een groter beeld wel handiger.

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik heb zelf een bb, en vind het echt een heel erg fijn ding!! maar merk dat internet kijken op de telefoon van mjn man toch makkelijker is door het grote scherm, hij heeft een iphone.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dan zou ik voor de HTC desire white gaan!
    Ik betaal nu de eerste 12 maand 21 euro en daarna 24 euro. Hartstikke fijn toestel en nog eens leuk ook :D

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Is ook via vodafone trouwens...

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hoe kom je daar nu bij? Ik heb sinds enkele weken een Blackberry, en heb een abo bij Hi. Ik heb mijn abo dus gewoon laten omzetten in een Blackberry abo.

Kosten bij Hi zijn 15,95 voor een Blackberry abo, dat is excl belmin/sms en wel onbeperkt internet.

Deel Deze Pagina