Wie word er ook onrustig

Discussion in 'Zwanger worden' started by moniqueheezen, Jun 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook dat je elke ronde dat je niet zwanger bent ongeduldig word?

Ik zit nu in ronde 6 en nu net weer mijn :evil: gehad, weer 2,5 week wachten op mijn eisprong en daarna weer 2 weken wachten of je wel of niet zwanger bent, pff elke keer denk ik weer heee ik heb wat nieuwe symptomen en toch is het weer bedrog, gek word ik er soms van. Ik probeer wel positief te blijven en te denken ach wie weet deze maand haha en dan lees ik elke keer weer op het forum, boeken en denk ik ja nu is het onze beurt maar telkens ben je toch wel teleurgesteld als je weer ongesteld word.

Ik word in december 30 en ik heb nu het gevoel van haasten omdat ik vaak hoor dat het na je 30ste moeilijker word en er meer risico voor de baby is dus dan is het al helemaal frustrerend!

Kennen jullie dit ook?

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ja hoor, ik ken dat wel. En ik word in augustus al dertig :) Wij zijn nu ook een half jaar bezig en zo langzamerhand vind ik het niet leuk meer om iedere maand te moeten afwachten. Eerst je ongi, dan inderdaad die eisprong waar ik echt buikkrampen van heb. Een klein beetje verplicht klussen en dan soms een lange cyclus hebben... Nee, kindjes KRIJG je niet zomaar heb ik al wel door.

Maar ik ga er nog steeds van uit dat mijn tijd komt?!

3. Niet meer actief

ja ik ken het ook. Voor mijn gevoel bestaat op dit moment alles uit wachten, wachten, wachten. Ik test soms uit puur ongeduld gewoon veel te vroeg. Stom misschien maar dan kan ik er ff niet meer tegen.

liefs mara

4. natasjaz

natasjaz Lid

Mar 7, 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    Nou ik ben al 34 en ga voor de 2de..
    Ton ik 20 was want mijn dochter is al 13 was ik binnen 3 maanden zwanger. Deze keer heb ik er 7 maanden over gedaan en na 10 weken een miskraam gekregen dus dat was een flinke teleurstelling. Ben nu 3 maanden verder en zit ook steeds in die wachtweken wordt er ook helemaal gek van...

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik herken het ook. Zit nu in de achtste ronde voor een tweede kindje. Van onze eerste was ik binnen vier maanden zwanger. Ik vind het nu ook lang duren, maar heb nu wel een punt bereikt dat ik niet meer zo ga zitten wachten. Zonde van de maanden die dan zo voorbijgaan. Ik temperatuur nu zodat ik met een maand of 11 met 3 cycluskaarten naar de huisarts kan. Dat geeft me een boel rust.

Pim

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    nou meid ik kan er ook over mee praten.. ik ben nu 8 maanden bezig.. en 2 maanden geleden had ik echt zoiets van.. Pffff daag ik ga niet meer wachten.. het komt of het komt niet.. maar ben nu wel al 23 dagen over tijd.. maar ik herken het echt hoor.. altijd wachten enzo. en dan komen die rode duivels weer en dan zit je weer in een dip

7. natasjaz

natasjaz Lid

Mar 7, 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    Tjee zeg 23 dagen overtijd heb je al getest of durf je het nog niet aan...
    Elke keer als ik al 1 dag overtijd ben gooi ik er gelijk een test tegenaan met als resultaat een teleurtstelling natuurlijk.. Ik kan het helaas niet laten het is dan zo spannend...
    Ik hoop voor je dat het raak is...Ik "wacht" weer op mijn eisprong.. ookal heb je besloten om er minder mee bezig te zijn ben ik er onbewust toch steeds mee bezig.. de wens is zo groot..
    Maar goed we kunnen het toch niet versnellen dus moeten we wel geduld hebben..
    Liefs Natas

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid

wij zijn nu 4 jaar bezig, en hebben ook veel moeite er nog hoop in te houden

maar kop op he, hopelijk komen er snel mooie tijden voor jullie! ;)

9. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    hey allemaal :)
    Ook ik kan nu wel eens ongeduldig worden.. Ik weet, we zijn pas sinds
    januari bezig (in ronde 5 nu), maar het zou nu toch van mij wel mogen hoor.. Met elke maand die niet raak is lijkt er wel een jaar voorbij te gaan. maar goed.. als je zo graag iets wil duurt alles te lang toch..
    Wel fijn dat je het in ieder geval met elkaar kan delen op een forum.

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    hoi natas,

ja heb al meerdere testen gedaan.. steeds negatief.. normaal had ik ook hoor.. als ik 1 dag over tijd wsa stond ik al bij de drogist om een test te kopen maar deze keer niet.. het boeit me niet zo.. omdat ik zelf "denk" dat het toch wel zo is.. ga er natuurlijk nie tvan uit.. maar denk het wel.. vandaar die echo op 11 juni.. wil deze week nog wel even een test doen om te kijken wat hij nu aan geeft.. maar het is idd wachten wachten wachten

11. natasjaz

natasjaz Lid

Mar 7, 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    Nou Lovecouple ik hoop echt voor je dat het raak is dat zou geweldig zijn... ik ga gewoon weer heerlijk door met klussen (alhoewel ik dat soms ook wel even zat ben) hahaha tja gelukkig ben ik zwanger geweest dus weet je dat je wel zwanger kan worden.. ook mijn vriend "die niet de vader van mijn dochter is" is blij met het idee dat hij vruchtbaar is.. dus blijven proberen..

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoe lang of kort je ook bezig bent, elke maand dat het niet zo mag zijn is een teleurstelling...

Wij zitten nu in de 5e ronde ook.. Vorige 2 rondens zwanger, maar allebei vmk geworden.. Het klinkt misschien overdreven ten opzichte van anderen die al veeeeeel langer bezig zijn en misschien nog helemaal niet zwanger zijn geweest, maar ik word hier echt wel wanhopig van soms hoor!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    sterkte meiden!

Voor de eerste zijn we op mijn 28ste begonnen..
    Na snel zwanger geraakt te zijn kregen we helaas een miskraam..
    Daarna duurde het veel langer en kreeg ik een 2e miskraam..

Nu de derde keer gaat het goed en hoop ik deze maand mama te worden!

En nu ben ik 31..
    en had eigenlijk op mijn 29ste mama kunnen zijn als alles goed was blijven gaan...
    Ik ging ook een beetje met mijn leeftijd aan de haal maar doe dat niet..raak je alleen maar gestoord van!

Probeer te genieten van dingen om je heen.. hoe cliche, maar echt wel waar!

Hoop dat het allemaal snel raak is bij jullie!

Liefs, Paula

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Nee ik snap je best kristel. Je zit zolang in spanning, denk je dat het raak is, is het weer eens niet zo. En dat 2 maanden achter elkaar... Iedere maand is een nieuwe kans, en als je dan weer ongi bent, is er weer een kans, en weer een maand, en weer een hoop testen/tempen/over stripjes plassen/stress voorbij. Je zult toch denken dat 1 keer goed raken genoeg is he :). Maar blijkbaar heeft de natuur besloten dat het niet zo simpel is.

@natasjaz: dat klussen is ook niet meer zoals het vroeger was he. Als je ei zich aankondigd dan haal ik alles uit de kast om mijn man zover te krijgen dat hij ook wil. Vaak doen we het als we zin hebben, maar rondom mijn ei ben ik toch wel zo dat het MOET. (erg eigenlijk, maar kan er niets aan doen)

15. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb er ook last van. Zit nu nog maar in ronde 3. En als ik kijk naar mensen om mij heen die na 1 ronde of de pil vergeten zo zijn zwanger geworden dan begint mijn geduld ook te spelen! Maar eigenlijk zijn deze mensen ook uitzonderingen. Bij de laatste ongesteld voelde ik me gewoon opgelucht, ik was 3 dagen overtijd, 2 negatieve testen. Nu wist ik weer waar ik aan toe was, als ik ongesteld ben dan ben ik er ook niet zo mee bezig. Nu ik bijna m'n ei krijg ben ik er weer heel erg mee bezig tot ik ongesteld moet worden. Soms vind ik dit ook helemaal niet leuk meer. Maar gelukkig zijn die gedachten maar zelden....want ik weet waar ik het voor doe!

En gelukkig ben ik niet de enige die er onrustig van word! haha.

Tip: Probeer vooral veel afleiding te zoeken, lezen, ff weg ofzo. Dat helpt bij mij vaak wel.

Groetjes gaby

16. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,034
    6,138
    113
    Happyland
    Kop op meiden!Positief blijven!
    Hier is er niks (aantoonbaars) aan de hand en wil het ook maar niet lukken.Wat hier heel erg geholpen heeft is het stoppen met die rottige ovu.testen en de thermometer is ook de deur uit.
    Er helemaal niet mee bezig zijn is de grootste onzin, dit kun je toch niet voorkomen.En wat die leefttijd betreft, er zijn genoeg vrouwen die al ruim de 3o gepasseerd raken die probleemloos zwanger raken.
    Als je naar statistieken gaat kijken maak je jezelf alleen maar gek.
    Je hebt in mijn ogen 50% kans om zwanger te raken en 50% kans dat het niet lukt.'t Is ja of nee, heel simpel..

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ook hier hetzelfde! Wij zitten nu in ronde 6 na een mk en de hoop wordt alleen maar meer. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt me echt niet :( Nu is het voor mij weer afwachten tot volgend weekend om te testen...

** maar wat ik nog wel wil zeggen probeer positief te blijven **
    dat probeer ik ook altijd ;)

Liefs Inger

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Ja, ik begrijp het ook helemaal: van al dat wachten wordt je gek!

Maar bekijk het glas "half vol": jij krijgt twee weken nadat je ongesteld wordt een eisprong en dan kun je opnieuw in spanning afwachten. Mijn eisprong is iets trager en kwam afgelopen keer pas na 6,5 week . Toen ik uiteindelijk ongesteld werd, na 61 dagen, had ik in principe 2 kansen/ rondes kunnen hebben ipv 1. Daar wordt je dus nog minder vrolijk van :cry:

Liefs Mia

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hallo,

heb er ook last van hoor!
    Nu nog 2 dagen en dit is de eerste ronde dat ik niet eerder test dan wanneer de menstruatie echt uitblijft. En ik ga ook uit van mijn langste cyclus dus test op zijn vroegst zaterdag.

Ik voel geen symptomen behalve die, die ook ook heb als ik ongesteld moet worden.

Jammer eigenlijk dat het zo moet.

Liefs Luna1

20. Anja24

Anja24 Bekend lid

Dec 9, 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey dames.

Ik wordt altijd ongeduldig als ik bijna ongie moet worden. maja we zijn nu een jaar bezig en elke keer wachten wachten wachten.
    maja er komt een tijd dat we ook zwanger zijn.

iedereen succes ermee.

liefs

Share This Page