Ik hoop dat ik ons aankomende derde wondertje in deze draagdoek zo lang hij/zij klein is dichtbij mij mag dragen
Ook ik doe graag mee, draagdoek staat hoog op mijn verlanglijstje en zou graag onze kleine verrassing in de draagdoek aan de wereld willen showen.
ByKay = geweldige draagdoek! Maak al 4mnd intensief gebruik van de zwarte draagdoek; makkelijk te knopen, hij zit prettig en ze zijn mooi!
Niet geschoten is altijd mis, wat een mooie draagdoek .. Zelfs vriendlief zou hem nog aantrekken en er mee voor jullie op de foto gaan zodra wij ons eerste beebje veilig en warm in onze armen kunnen houden. Ow hij krabbelt al terug met zoveel dames hier op het forum . Leuke actie trouwens
Ik wil ook graag meedoen, lijkt me wel handig nu nummer 2 onderweg is en de oudste dan pas 20 maanden is.
Oeh, die wil ik! Ik bzit al heel lang alleen nog in de meelees-modus, maar hier maak ik een uitzondering voor
Leuke aktie!!! Ik heb een nieuwe nodig want die van mij is op na anderhalf jaar intensief gebruik. Dus ik doe ook graag mee!!!