hallo allemaal, ik heb al een tijd last ergens van maar ben nu toch wel benieuwd wat dat kan zijn. Als mijn vriend en ik 2 of 3 dagen geen sex hebben gehad.. en dan weer wel.. dan komt hij altijd snel tegen iets aan.. ik denk dat dat mijn baarmoeder is maar dat weet ik niet zeker... hij moet dan ook altijd zachtjes doen omdat dat pijn doet. wat kan dat zijn? heeft iemand dit ook?
Hey Dat is hoogstwaarschijnlijk je baarmoeder. Die kan soms wat lager zitten dan normaal. Volgens mij zit ie rond de eisprong ook lager, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb het zelf ook soms, maar het is niks om je zorgen over te maken alvast
ooh gelukkig haha.. ja ik merk dat best wel vaak.. en was toch wel nieuwschierig wat dat nou kon zijn..maar gelukkig niets ergs..
Hey, ik heb er rond de eisprong ook last van. doet best pijn soms maar idd niets om je zorgen over te maken!
Misschien vind je eisprong toch op andere dagen plaats dat je zelf denkt? Ik heb helemaal geen last meer van mijn baarmoeder. Hij staat nu altijd hoog en komt alleen omlaag als ik ongesteld ben.
Haha oke vreemd allemaal, laat je kaartje eens zien? Zou opzich wel kunnen natuurlijk, het is bij elke persoon anders. Maar het gebeurt volgens mij het meeste dat je baarmoedermond hoog zit rond je eisprong.
ik zal hem ff opzoeken Maar dan wel een kaartje van de vorige keer Want die van nou is niet helemaal getempt En dus zie je ook geen eisprong
Nou hier is mijn kaartje Zet alleen de link neer want hij is een beetje groot http://s253.photobucket.com/albums/hh52 ... titled.jpg
en nu weer zo een uitschieter.. raar hoor Wanneer ging je ook alweer testen? Ik lees het morgen wel of straks, ik ga even douchen.
Ik heb het ook rond mn eisprong. Mn baarmoeder zit dan wel hoog, maar misschien juist daarom. Alsie laag zit komt ie er niet tegenaan (misschien glijd ie er dan langs?) maar alsie hoog zit komt ie er wel tegenaan. Dus denk toch dat het je baarmoeder is.
Volgens mij kan hij er niet langs glijden hoor, want dat gaatje is zo klein als hij open staat. Weet het niet zeker of dat zo is maar heb dat wel gelezen.
Ik snap het niet meer?! Zit je baarmoeder nou hoog of laag tijdens je eisprong? Of verschilt dit per vrouw? Ik heb er nl ook weleens last van maar niet vaak.