Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en had met 5 weken een blaasontsteking en heb toen een kuur gehad(nifrotiene ofzo) en toen was het een weekje weg en nu is het er weer Dus heb ik weer een kuurtje Zijn er nog meer meiden die dit hebben gehad zo snel achter mekaar? Ik ben nu echt bang dat het niet meer weg gaat. Ik heb wel al heel vaak blaasontsteking gehad maar nog nooit zo kort achter mekaar... is toch wel vreemd. En ik drink al cranberrysap en plas goed uit en al die dingetjes die je "moet " doen. Hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben gehad Het kan toch niet goed zijn zo vroeg in de zwangerschap voor de beeb Groetjes Angela
Het kan zijn dat je blaasontsteking nog niet goed weg was, heb je de kuur helemaal afgemaakt? Ik heb sinds 2 dagen ook blaasontsteking, vervelend en vooral heel pijnlijk. Je hebt waarschijnlijk nitrofurantoïne gehad. Vraag aan je huisarts of je urine een paar dagen na de kuur nagekeken kan worden of de ontsteking echt weg is.... Ik heb amoxicilline, hoop dat het helpt!